Boven buik!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boven buik!!

Hallo iedereen!! kan iemand mij helpen met mijn problemen? heb er super last van! ik fitness al jaren maar mij buik stoort me enorm, heb een strakke goed gezette gespierde lichaam maar dat buik!!! ik snap het niet tis alsof ik zwanger ben, en ik doe ook wel afentoe buik spieren enzo; ma ben zoiezo niet dik van postuur, kan iemand helpen mij hiermee, hoe ik er hier van af kan geraken!

groetjes

Last van je darmen? Kan je ook bolle buik van krijgen.
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

neen helemaal niet, ben kern gezond en nog erg jong

Comment

Hier last van misschien?

Comment

een te hoog vetpercentage?
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

ik denk dat je gewoon teveel bier drinkt

maar, post even een foto of iets.. misschien is het dan duidelijker ?
            Last edited by ibs0n; 23-01-2012, 19:50.
            If life gives you lemons, make lemonade !

Comment

Ja dan kunnen we een beter medisch oordeel vellen
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

ik denk dat jouw lichaam vet vast houdt rond de organen, check de foto,
                de ene persoon heeft het vooral onderhuids, de ander rond de organen,

btw. rond de organen is het slechtste voor de gezondheid, en naar dat ik meen ook het laatste om te verbranden dacht ik ooit gehoord te hebben,
                Attached Files
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Nou zwanger ben je niet want dan zat het meer onderin je buik en had ik wel een oplossing geweten. Je geeft toch net iets te weinig informatie om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Ik gok dan toch dat het aan je houding ligt. Doe je ook oefeningen voor je binnenste buikspieren? Plank holds, balansoefeningen enz?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Nou zwanger ben je niet want dan zat het meer onderin je buik en had ik wel een oplossing geweten.
                    Oh ja, wat dan? De 9 maanden uitzingen en dan het kind ter adoptie afstaan?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                      Nou zwanger ben je niet
                      Volgens mij is het een man, dus die kans acht ik inderdaad klein.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X