Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Beste TS, wat heeft de dokter dan precies voorgeschreven?
Mwah, als je het hebt over wat beter is een hoog dht of test, en dan vraagt waarin die twee verschillen qua effecten op spieropbouw, en de gedachte dat je kunt kiezen tussen die twee, doet mij een kuuropzet vermoeden.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Mwah, als je het hebt over wat beter is een hoog dht of test, en dan vraagt waarin die twee verschillen qua effecten op spieropbouw, en de gedachte dat je kunt kiezen tussen die twee, doet mij een kuuropzet vermoeden.
Mmmmmmmmmmmjjjjjjjjjjjaaaaaahhhhhhh, tis wel diep gezocht hoor Gennetje.
Mmmmmmmmmmmjjjjjjjjjjjaaaaaahhhhhhh, tis wel diep gezocht hoor Gennetje.
't is de kunst om zo subtiel mogelijk te blijven als je de kennis van anderen wilt, maar niet hun medeweten. Ik zou het ook zo aanpakken als ik ondanks alle 'verboden' zou willen kuren.
Ik beweer niet dat ik dénk dat de ts van plan is te kuren, maar ik ontken die gedachte ook niet.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
't is de kunst om zo subtiel mogelijk te blijven als je de kennis van anderen wilt, maar niet hun medeweten. Ik zou het ook zo aanpakken als ik ondanks alle 'verboden' zou willen kuren.
Ik beweer niet dat ik dénk dat de ts van plan is te kuren, maar ik ontken die gedachte ook niet.
Wie van jullie beiden raapt nou het zeepje op?
Ik ontken dat ook niet maar mijn vermoedens zijn meer gebaseert op de 'fobie' die TS schijnbaar heeft wanneer het aankomt op testosteron-vermindering.
Kijk je naar zijn tweenalaatste topic vraagt hij of je testosteron verlaagt na het hebben van orgasmes. Kijk, heeft geen biet met AAS te maken maar toch loopt hij zich hier druk om te maken.
Vervolgens krijgt hij een middel tegen haaruitval van zijn huisarts en wederom maakt hij zich zorgen.
Hij plaatst het ook niet in de doping-sectie.
Geloof dat Gennie een beetje paranoia is hehehehe.
Misschien denkt hij, haar uitval omdat ik zoveel ruk. Shit, laat ik maar minder aan me leuter trekken. Kan ook. Maar tot nu toe blijft hij erg subtiel hoor, netjes. Verbaast me niet als hij straks 1 keer in de week 500 test in de week zet.
Genoeg te vinden op het net over "bodybuilding and 5-alpha-reductase inhibitor".
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment