Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hardstyle, hardcore, eminem af en toe, soms mooi wark of normaal.. Alles dus
"Alles dus"
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Slam is inderdaad wel fijn, word alleen woedend van het item "wie heeft de langste" savonds bij die avondploeg, welke rasmongool heeft dat bedacht??
Lachen om "kun je van verliefd zijn zwanger worden?" en "ik en mijn vriendje willen sex hebben maar weten niet in welk gaatje dit moet" is altijd mooi:P
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Melodic death metal bands als Amon Amarth, At the gates, in flames, disarmonia mundi, Mors principium est en wat andere bands. Ook folk metal en de meeste andere subgenres van metal luister ik regelmatig tijdens mijn trainingen
Ik train altijd met Q-music aan.
Wordt soms wel gestoord van dat Belgische geblaat maar het is minder erg als bij 3FM.
Heb een home gym dus kan lekker zelf kiezen.
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment