Onderbroekentestosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Doet het je wat?
    Whaha tja weet niet of t bij vrouwen ook werkt maar dit wordt mn pre-workout testosteron booster whaha
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Ja maar dat is toch niet de eigenschap van het hebben van haar?
      Dat is gewoon smerig en onhandig.
      Feromonen lijkt mij... Om vrouwtjes te lokken. Dus laat ze goed snuffen

Comment

Ja maar dat is toch niet de eigenschap van het hebben van haar?
        Instincten zijn een bitch he?

Edit; danielle was me voor.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik lok vrouwen met m'n charme.
          Waarom spuiten mannen dan een geurtje als ze met een bird daten?
          Is het dan niet beter om gewoon met zwetende oksels en een stinklul aan tafel te zitten?

Comment

Is het dan niet beter om gewoon met zwetende oksels en een stinklul aan tafel te zitten?
            Ik zou t eens uitproberen

@sean .. Ghehe

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
              *valt van stoel van t lachen*
              wielrennen is opeens n stuk sexier
              *kotst van schrik in een emmer*
              Oh nee, zoveel minder!!
              Ik heb al niets met dit soort broekjes maar hier knap ik helemaal van af, zeg!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                *kotst van schrik in een emmer*
                Oh nee, zoveel minder!!
                Ik heb al niets met dit soort broekjes maar hier knap ik helemaal van af, zeg!
                Geloof dat Danielle er juist van opknapt.

Comment

Geloof dat Danielle er juist van opknapt.
                  Zoveel vrouwen, zoveel zinnen.................

Ik vind een penis per definitie al een vrij lelijk ding en in zo'n broekje geperst, wordt het zicht er niet beter op.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Het is wél zo dat naast implantaten en geld iemand aantrekkelijk gevonden kan worden door zijn lichaamsgeur. Alleen is dit vaak zó subtiel dat je er zelf niks van merkt.

Dat tegenwoordig een harige, zwetende oksel en een ongwassen kruis smerig wordt gevonden, heeft ook deels te maken met ons diepgewortelde obsessie voor hygiëne. In tegenstelling tot vroeger moet nu alles ontsmet zijn om ziekten te voorkomen. En lichaamsgeuren duiden aan dat het niet zo is, dus jakkie! En nu zul je misschien zeggen: maar het stinkt toch ook? Maar vergelijk geuren wat dat betreft maar een beetje met eten: als jij en iedereen om je heen het hele leven met stamppot is gevoederd, ga je écht niet voor je plezier slakken eten, terwijl het in andere culturen heel gewoontjes is.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ieder mens heeft wel degelijk een eigen geur, ook als je er parfum of aftershave overheen sproeit.
                      En de geur van iemand maakt of je iemand instinctief aantrekkelijk vindt of afstotend.

Comment

Ieder mens heeft wel degelijk een eigen geur, ook als je er parfum of aftershave overheen sproeit.
                        En de geur van iemand maakt of je iemand instinctief aantrekkelijk vindt of afstotend.
                        Inderdaad. De geur vertelt je bijvoorbeeld iets heel belangrijks over het immuunsysteem: hoe afwijkender van dat van jou, hoe lekkerder het ruikt. Hoe afwijkender het immuunsysteem, hoe afwijkender de genen van man en vrouw, hoe beter het immuunsysteem van de kinderen.

Ik heb mijn man dan ook ff uitgebreid besnuffeld voor we aan kinderen begonnen.

p.s. sorry Beaudien van de wielrenners

Comment

Originally posted by Pallas View Post

ik vergeef het je.

Comment

precies, ook al ruik je het niet goed maar het is aanwezig, ken mensen die het heel sterk ruiken.
                            zelfs als je altijd gerookt hebt en dan opeens stopt kan je lichaamsgeur zo anders zijn dat het niet meer aantrekkelijk is voor de man of vrouw (dan heb ik het niet over de geur van peukies maar puur over je eigen lichaamsgeur die veranderd).

Originally posted by Pallas View Post
                            Inderdaad. De geur vertelt je bijvoorbeeld iets heel belangrijks over het immuunsysteem: hoe afwijkender van dat van jou, hoe lekkerder het ruikt. Hoe afwijkender het immuunsysteem, hoe afwijkender de genen van man en vrouw, hoe beter het immuunsysteem van de kinderen.

Ik heb mijn man dan ook ff uitgebreid besnuffeld voor we aan kinderen begonnen.

nu overdrijf je maar het is echt zo dat we wel degelijk aan de partner ruiken en je kan dan soms niet verklaren waarom je het niet aantrekkelijk vind.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X