Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Onderbroekentestosteron
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk lok vrouwen met m'n charme.
Waarom spuiten mannen dan een geurtje als ze met een bird daten?
Is het dan niet beter om gewoon met zwetende oksels en een stinklul aan tafel te zitten?
@sean .. GheheIk ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Originally posted by Danielle80 View Post*valt van stoel van t lachen*
wielrennen is opeens n stuk sexier
Oh nee, zoveel minder!!
Ik heb al niets met dit soort broekjes maar hier knap ik helemaal van af, zeg!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGeloof dat Danielle er juist van opknapt.
Ik vind een penis per definitie al een vrij lelijk ding en in zo'n broekje geperst, wordt het zicht er niet beter op."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk lok vrouwen met m'n charme.
Waarom spuiten mannen dan een geurtje als ze met een bird daten?
Is het dan niet beter om gewoon met zwetende oksels en een stinklul aan tafel te zitten?
Dat tegenwoordig een harige, zwetende oksel en een ongwassen kruis smerig wordt gevonden, heeft ook deels te maken met ons diepgewortelde obsessie voor hygiëne. In tegenstelling tot vroeger moet nu alles ontsmet zijn om ziekten te voorkomen. En lichaamsgeuren duiden aan dat het niet zo is, dus jakkie! En nu zul je misschien zeggen: maar het stinkt toch ook? Maar vergelijk geuren wat dat betreft maar een beetje met eten: als jij en iedereen om je heen het hele leven met stamppot is gevoederd, ga je écht niet voor je plezier slakken eten, terwijl het in andere culturen heel gewoontjes is.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Ieder mens heeft wel degelijk een eigen geur, ook als je er parfum of aftershave overheen sproeit.
En de geur van iemand maakt of je iemand instinctief aantrekkelijk vindt of afstotend."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIeder mens heeft wel degelijk een eigen geur, ook als je er parfum of aftershave overheen sproeit.
En de geur van iemand maakt of je iemand instinctief aantrekkelijk vindt of afstotend.
Ik heb mijn man dan ook ff uitgebreid besnuffeld voor we aan kinderen begonnen.
p.s. sorry Beaudien van de wielrenners
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIeder mens heeft wel degelijk een eigen geur, ook als je er parfum of aftershave overheen sproeit.
En de geur van iemand maakt of je iemand instinctief aantrekkelijk vindt of afstotend.
zelfs als je altijd gerookt hebt en dan opeens stopt kan je lichaamsgeur zo anders zijn dat het niet meer aantrekkelijk is voor de man of vrouw (dan heb ik het niet over de geur van peukies maar puur over je eigen lichaamsgeur die veranderd).
Originally posted by Pallas View PostInderdaad. De geur vertelt je bijvoorbeeld iets heel belangrijks over het immuunsysteem: hoe afwijkender van dat van jou, hoe lekkerder het ruikt. Hoe afwijkender het immuunsysteem, hoe afwijkender de genen van man en vrouw, hoe beter het immuunsysteem van de kinderen.
Ik heb mijn man dan ook ff uitgebreid besnuffeld voor we aan kinderen begonnen.
p.s. sorry Beaudien van de wielrennersCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment