Hallo ik train nu al een lange tijd, en merk zelf dat als mijn bf wat hoger is, dus niet droogsta ik velen maler sterker ben, heeft iemand daar een verklaring voor? Komt het omdat je de spiervezels sneller kan voorzien van voedingstoffen? Ik snap dat je meer massa hebt als je bf hoog is maar hoe komt dat dan? Of is het gewoon onzin
Waarom meer kracht als bf hoog is?
Collapse
X
-
Originally posted by kabaffel View Postik denk niet dat de meeste powerlifters rond de 12% zitten vaak zitten ze hoger naar mijn idee
en ook voor -120 zitten er vaak genoeg toppers bij met vet% lager als 20 hoor, als het zelf niet rond de 15 ook zal zijn, mss eens bedenking maken dat die toppers ook heel pak spiermassa hebben?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by o-eilering View PostOke, maar ik vraag me dus af hoe het kan dat je meer kracht hebt als je vet hoog is, of is dat onzin, toen ik 70kg kurdroog was waren mijn kracht stats oke, ik ben nu 85kg met 15procent vet en mijn kracht is echt flink toegenomen..
Anders zou ik het niet weten, want vet is niet een snelle voedingsbron voor de spier tijdens je workout.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostNee, want geloof het of niet, maar met kt zorgt spierkracht voor het verplaatsen van massa....In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse