Superbowl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Superbowl

Dalijk superbowl
    Wie gaat er kijken?

morgen naar opgenomen wellicht gewoon...
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Heb ik persoonlijk helemaal niks mee, met zown uren durende poppenkast.

Hou meer van ECHT Rugby
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Waar kan ik het zien?
        In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Originally posted by Haaaaske View Post
          Waar kan ik het zien?

BBC 2 dacht ik
          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
            Heb ik persoonlijk helemaal niks mee, met zown uren durende poppenkast.

Hou meer van ECHT Rugby
            Rugby sowieso harder maar football iets toffer

Comment

Wat vind je toffer? Het hele spektakel stuk en show eromheen?

Comment

Wat vind je toffer? Het hele spektakel stuk en show eromheen?
                Ja, en gewoon omdat ik al lang voor oregon ducks ben..
                maar ik ga op rugby binnenkort
                Gister nog leuke wedstrijd ita-fra..
                P.S vind de kleding van rugby wel beetje lame

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                  Rugby sowieso harder maar football iets toffer
                  Ik speel het zelf niet hoor (op school weleens gespeeld), maar is rugby harder? oke geen pads e.d. maar ook geen frontale tackels.....rugby alleen tackel via de benen.....oprecht nieuwsgierig hoor...

Comment

Rugby, heb je gewoon niet zown achterlijk pak aan, waardoor het al automatisch een stuk harder is. Ook ligt het spel niet zovaak stil, dus blijven ze maar doorgaan.

Kleding is idd niet zo geweldig, maar gewoon lekker oldskool, geen poeha!
                    Rugby is zeker wel gaaf, de plaatselijke vereniging hier doet het altijd wel goed

Comment

Rugby, heb je gewoon niet zown achterlijk pak aan, waardoor het al automatisch een stuk harder is. Ook ligt het spel niet zovaak stil, dus blijven ze maar doorgaan.

Kleding is idd niet zo geweldig, maar gewoon lekker oldskool, geen poeha!
                      Rugby is zeker wel gaaf, de plaatselijke vereniging hier doet het altijd wel goed
                      Yup rugby is zeker tof, maar het is dat er geen football vereniging in NL / buurt ligt en wel een rugby vereniging.
                      Pak vind ik juist niet achterlijk vind het tenue van mn club erg mooi kijk deze video Oregon Ducks "Lights" Pump Up - YouTube ..
                      BTW kan ik ook op Oregon college gaan studeren want ik snap niet echt hoe dat zou moeten gaan anders ga ik dat zeker doen

Comment

Shirt is mooi! Maar zo'n helm en al dat andere uitgedoste gebeuren is gewoon typisch Amerikaans en totaal niet nodig.

Als dat je droom is, moet je dat zeker doen, lekker naar Oregon!

Comment

Als je toch af en toe die tackels ziet in football dan kun je wel zo een pak aanhebben maar gaat toch nog flink pijn doen denk ik.... als je ook de uitval ziet van college naar nfl a.g.v. blessures.... durf ik niet te zeggen dat rugby harder is alleen omdat ze geen pakkie aanhebben.... overigens is maar de vraag of je deze sporten met elkaar mag vergelijken....moeten we australisch football ook meenemen in de vergelijking.....

Comment

Ja ik heb eigenlijk geen zin in discussie welke harder was daarom zei ik gewoon rugby .
                            in topic werdt al gezegd rugby is geen frontale tackles alleen benen.
                            Maja ik wil echt graag naar oregon alleen kan geen info vinden en heb dit jaar eindexamens.
                            Ik weet gewoon 100% dat ik in het defense team kan komen want heb zeker een footballbouw en kan echt een dikke sprint trekken ook al zie ik er niet zo uit .

Kan iemand meer info vinden over de minimale eisen voor oregon university

Comment

Breng iig maar een zakgeld mee naar Amerika en wss een VWO diploma.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X