Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat vind je toffer? Het hele spektakel stuk en show eromheen?
Ja, en gewoon omdat ik al lang voor oregon ducks ben..
maar ik ga op rugby binnenkort
Gister nog leuke wedstrijd ita-fra..
P.S vind de kleding van rugby wel beetje lame
Ik speel het zelf niet hoor (op school weleens gespeeld), maar is rugby harder? oke geen pads e.d. maar ook geen frontale tackels.....rugby alleen tackel via de benen.....oprecht nieuwsgierig hoor...
In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Rugby, heb je gewoon niet zown achterlijk pak aan, waardoor het al automatisch een stuk harder is. Ook ligt het spel niet zovaak stil, dus blijven ze maar doorgaan.
Kleding is idd niet zo geweldig, maar gewoon lekker oldskool, geen poeha!
Rugby is zeker wel gaaf, de plaatselijke vereniging hier doet het altijd wel goed
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Rugby, heb je gewoon niet zown achterlijk pak aan, waardoor het al automatisch een stuk harder is. Ook ligt het spel niet zovaak stil, dus blijven ze maar doorgaan.
Kleding is idd niet zo geweldig, maar gewoon lekker oldskool, geen poeha!
Rugby is zeker wel gaaf, de plaatselijke vereniging hier doet het altijd wel goed
Yup rugby is zeker tof, maar het is dat er geen football vereniging in NL / buurt ligt en wel een rugby vereniging.
Pak vind ik juist niet achterlijk vind het tenue van mn club erg mooi kijk deze video Oregon Ducks "Lights" Pump Up - YouTube ..
BTW kan ik ook op Oregon college gaan studeren want ik snap niet echt hoe dat zou moeten gaan anders ga ik dat zeker doen
Als je toch af en toe die tackels ziet in football dan kun je wel zo een pak aanhebben maar gaat toch nog flink pijn doen denk ik.... als je ook de uitval ziet van college naar nfl a.g.v. blessures.... durf ik niet te zeggen dat rugby harder is alleen omdat ze geen pakkie aanhebben.... overigens is maar de vraag of je deze sporten met elkaar mag vergelijken....moeten we australisch football ook meenemen in de vergelijking.....
In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Ja ik heb eigenlijk geen zin in discussie welke harder was daarom zei ik gewoon rugby .
in topic werdt al gezegd rugby is geen frontale tackles alleen benen.
Maja ik wil echt graag naar oregon alleen kan geen info vinden en heb dit jaar eindexamens.
Ik weet gewoon 100% dat ik in het defense team kan komen want heb zeker een footballbouw en kan echt een dikke sprint trekken ook al zie ik er niet zo uit .
Kan iemand meer info vinden over de minimale eisen voor oregon university
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment