weinig haargroei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weinig haargroei

hallo mensen,

kort vraagje, ik heb echt heel weinig haargroei, nauwelijks baardgroei (1x scheren per week) verder zijn het ook blonde haartjes, en onder de oksels groeit ook vrijwel niks. hoofdhaar is erg dun maar groeit daarintegen wel gewoon normaal.

zou dit kunnen duiden op een laag testosterongehalte?

ik train namelijk al ruim een jaar echt serieus (incl goede voeding) en boek maar nauwelijks progressie..

stats: 19 jaar 1m81, 78kg, vet.. 18%?

ik zoek er een verklaring voor.. alle hulp is welkom!
    Last edited by Reinout18; 06-02-2012, 22:51.

ps, 1x per dag eventjes sexy time.

Comment

Je lichaam is nog aan het ontwikkelen. Ook heeft niet iedereen perse veel haargroei op de mannelijke plekken.

Als je al een jaar traint en geen progressie boekt. Is je voeding en of je trainingsmethode dus gewoon niet goed!

Lijkt mij geen duiding op een laag testosterongehalte.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Heb jij effe mazzel, ik scheer me bijna elke dag, geen pretje kerel.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by Reinout18 View Post
          hallo mensen,

kort vraagje, ik heb echt heel weinig haargroei, nauwelijks baardgroei (1x scheren per week) verder zijn het ook blonde haartjes, en onder de oksels groeit ook vrijwel niks. hoofdhaar is erg dun maar groeit daarintegen wel gewoon normaal.

ik train namelijk al ruim een jaar echt serieus (incl goede voeding) en boek maar nauwelijks progressie..

Dat zeg jij. Wellicht hebben anderen daar een andere mening over.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

ik zou toch eens naar de huisarts gaan en vragen om het te testen
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

hallo mensen,

ik scheer mij ook eens per week... zijn ze op werk niet altijd over te spreken :/
              :: 1.82M :: 84 KG ::
              BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Ik heb ook bijna geen baard groei,geen haar op armen, borst, rug etc en ben sinds ik begon al een goede 13kg vvm bijgekomen. Denk dat jij gewoon iets fout doet in je training en/of voeding.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

(lichaams)haar is genetisch bepaald...
                  niet iedereen heeft krullen, niet iedereen heeft een volle baard

jou dagelijkse sexy time heeft ook nix met je zwakke progressie te maken,
                  het is inderdaad dat je niet goed (genoeg) traint, rust en slaapt

zoals hier boven gezegd is; misschien denk jij dat het allemaal in orde is, maar dat is het waarschijnlijk niet..
                  :: 1.82M :: 84 KG ::
                  BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Ik heb zelf ook niet veel haargroei. toch boek ik goede progressie.
                    ik denk dat het eerder ligt aan slechte en/of te weinig voeding + baggere training.

als je denkt dat je een lichamelijke of hormonale afwijking hebt, kun je je even laten onderzoeken. al verwacht ik dat je test waarden etc gewoon binnen de norm zal liggen.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Post je voeding en trainingsschema eens?

Comment

ps, 1x per dag eventjes sexy time.
                        lol..

Comment

mensen die klagen over weinig haargroei bestaan dus ook nog.......
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                            ik zou toch eens naar de huisarts gaan en vragen om het te testen
                            Praat even anders iemand een onnodige test aan. Zolang er geen klachten zijn in een ander departement dan weinig baardgroei, is er geen enkele indicatie voor het meten van testosteron in dit geval.

@ TS
                            Baardgroei is eerder DHT gerelateerd dan testosteron. Progressie hoeft dus ook zeker niet samen te hangen met baardgroei.

Ik ben gezegend met een goede baardgroei vanaf 20 zo, maar dat is eerder uitzondering dan regel. De meeste mannen ontwikkelen pas echt baardgroei na 23 (meen ik me te herinneren).
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Praat even anders iemand een onnodige test aan. Zolang er geen klachten zijn in een ander departement dan weinig baardgroei, is er geen enkele indicatie voor het meten van testosteron in dit geval.

@ TS
                              Baardgroei is eerder DHT gerelateerd dan testosteron. Progressie hoeft dus ook zeker niet samen te hangen met baardgroei.

Ik ben gezegend met een goede baardgroei vanaf 20 zo, maar dat is eerder uitzondering dan regel. De meeste mannen ontwikkelen pas echt baardgroei na 23 (meen ik me te herinneren).
                              Met alle shit fast food junkfood suikershit eten die vol hormonen zitten hebben toch veel mensne van mijn leeftijd een baard.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X