weinig haargroei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weinig haargroei

hallo mensen,

kort vraagje, ik heb echt heel weinig haargroei, nauwelijks baardgroei (1x scheren per week) verder zijn het ook blonde haartjes, en onder de oksels groeit ook vrijwel niks. hoofdhaar is erg dun maar groeit daarintegen wel gewoon normaal.

zou dit kunnen duiden op een laag testosterongehalte?

ik train namelijk al ruim een jaar echt serieus (incl goede voeding) en boek maar nauwelijks progressie..

stats: 19 jaar 1m81, 78kg, vet.. 18%?

ik zoek er een verklaring voor.. alle hulp is welkom!
    Last edited by Reinout18; 06-02-2012, 22:51.

ps, 1x per dag eventjes sexy time.

Comment

Je lichaam is nog aan het ontwikkelen. Ook heeft niet iedereen perse veel haargroei op de mannelijke plekken.

Als je al een jaar traint en geen progressie boekt. Is je voeding en of je trainingsmethode dus gewoon niet goed!

Lijkt mij geen duiding op een laag testosterongehalte.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Heb jij effe mazzel, ik scheer me bijna elke dag, geen pretje kerel.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by Reinout18 View Post
          hallo mensen,

kort vraagje, ik heb echt heel weinig haargroei, nauwelijks baardgroei (1x scheren per week) verder zijn het ook blonde haartjes, en onder de oksels groeit ook vrijwel niks. hoofdhaar is erg dun maar groeit daarintegen wel gewoon normaal.

ik train namelijk al ruim een jaar echt serieus (incl goede voeding) en boek maar nauwelijks progressie..

Dat zeg jij. Wellicht hebben anderen daar een andere mening over.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

ik zou toch eens naar de huisarts gaan en vragen om het te testen