ik heb dat bankje gehad is waardeloos, het is in het echt zoveel kleiner dan in het op de foto, merk schmitz dacht ik, maar voor die prijs zijn de gewichten het alleen al waard, gewoon ff een degelijk bankje bij zoeken kerel
Goedkoop of niet ??
Collapse
X
-
alhoewel, ik zou toch maar ff rondkijken voor een ander setje, tis nu ook niet echt een buitenkansje hé, maar dat bankje is zowiezo bagger, geen incline, die fly dingen aan de zijkant zitten constant in de weg, die gewichtssteunen zijn niet verstelbaar en staan niet ver genoeg uit elkaar om de halterstang vanaf te pakken, je moet ze echt in een close grip ervanaf nemen, serieus. niet doen"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
Originally posted by trayn View Postik heb dat bankje gehad is waardeloos, het is in het echt zoveel kleiner dan in het op de foto, merk schmitz dacht ik, maar voor die prijs zijn de gewichten het alleen al waard, gewoon ff een degelijk bankje bij zoeken kerel
Originally posted by trayn View Postalhoewel, ik zou toch maar ff rondkijken voor een ander setje, tis nu ook niet echt een buitenkansje hé, maar dat bankje is zowiezo bagger, geen incline, die fly dingen aan de zijkant zitten constant in de weg, die gewichtssteunen zijn niet verstelbaar en staan niet ver genoeg uit elkaar om de halterstang vanaf te pakken, je moet ze echt in een close grip ervanaf nemen, serieus. niet doenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
dat bankje is niet erg stevig. en je hebt dus een mogelijkheid dat je er doorheen gaat.
maar alsnog is het een hele mooie prijs. minder dan 1euro/kg ijzer
is het 50 of 30mm?
ik zou het gewoon doen, heb je gewichten om mee te beginnen en kun je het langzaam uitbreiden
edit: ziet eruit als 30mm schijven wat jammer is. maar alsnog is het de prijs wel waard
Comment
-
zou ut neit doen, kijk hoe kort die stang is. zit je met je ellenbogen tegen de schijven aan ofzo als je aant drukken bent en met andere oefeningenHuidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
juist ja verstelbaar sorry was ik vergeten, 2 standen, maar geloof mij, tis waardeloos toen ie bij mij aankwam in een doos dacht ik dat ie gekrompen was, mischien leuk voor een kleuter, for real ik heb em 3x gebruikt toen ik door had dat t echt niet werkte, koop liever iets waar wat slijtage opzit en laatje moeder ofzo er een mooie hoes over stikken dan ben je zeker dat t degelijk is, cheers mate"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Comment
-
met bankje kan ej ook flys doen zo te zien
jamer dat het veel kleinere gewichten zijn als ik zo zie.maar normaal ben je voor 10 kilo schijf wel rond de 15 euro kwijt. was toen voor 150 kg aan gewichten + 2 db's en halter ook 180 euro kwijt.
voor beginners bankje zeker goed
Comment
-
Heb nu dit gevonden voor 155
Kettler bankdruktoestel.
bank los van haltersteun.
2 halterstangen waarvan 1 krulstang
2dumbels
2x 20kg
2x 10kg
4x 5kg
4x 2.5kg
4x 1.25kg
4x0.5kg
rubberen mat
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment