ADHD en FATBURNERS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ADHD en FATBURNERS

Hallo,

Ik ben sinds kort met Hyperdrive 3.0+ begonnen, nu slik ik op dit moment geen medicijnen, maar mijn vraag is als ik straks weer gaat beginnen met mijn medicijnen zal dit dan erg zijn als ik die fatburner ICM met mijn Concerta neem, niet op zelfde moment natuurlijk (fatburner voor eten en Concerta na)

Ik weet dat ik dit beter kan navragen aan mijn arts (ga ik ook doen) maar ik vroeg me af of andere mensen hier ADHD hebben en ook aan fatburners doen

Brand me hier niet op af A.U.B.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Hangt er van af of de nieuwe hyperdrive wel schoon is ( geen sibutramine), en in hoeverre de hd en concerta je hartslag en temperatuur ed opjagen. Leg het voor aan je arts.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Hangt er van af of de nieuwe hyperdrive wel schoon is ( geen sibutramine), en in hoeverre de hd en concerta je hartslag en temperatuur ed opjagen. Leg het voor aan je arts.
      Nee zit geen sibutramine in heb de nieuwe versie, ik merk wel, hoe raar het ook is dat ik me beter gaat concentreren en ik rustiger word met deze hyperdrive, had eigenlijk het tegenovergestelde verwacht, dat ik ging stuiteren etc, maar blijkbaar heeft het dezelfde werking als mijn Concerta.

Ik zal binnenkort is gaan bellen
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X