bicep tip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bicep tip

De barbell Curl is ook goede oefening voor de biceps. Maar zoals het woord al zegt is het "biceps" dat wil dus zeggen meerdere spieren. Je moet bij de eerste set een smalle grip aannemen daarna steeds bredere grip gaan aannemen per set. Zo train je de 3 spieren in je bicep.

In dit filmpje wordt het goed uitgelegt:

Barbell Curl Tip - YouTube
    Eat clean and train hard...

thx voor de tip,ik krijg alleen met een rechte stang altijd z,n last van mij polsen,hoe los ik dat op?
    Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Originally posted by alco View Post
      thx voor de tip,ik krijg alleen met een rechte stang altijd z,n last van mij polsen,hoe los ik dat op?
      EZ curlstang gebruiken..
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

doe nooit bb curls en me biceps lopen niet achter
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
          doe nooit bb curls en me biceps lopen niet achter
          Dat is voor iedereen anders, ik zelf doe maar 2 biceps oefening onder andere de bb curl en cable curl.
          Eat clean and train hard...

Comment

Nu het hier toch over biceps gaat, Iemand toevallig wel een gehoord van:
            Je biceps aanspannen, en dan de hoeveelheid vingers die je tussen je onderarm en bicep ( gespannen ) kunt leggen geeft aan hoeveel aanleg je hebt om je biceps te kunnen trainen. Iemand vertelde mij dit vanmiddag en persoonlijk leek mij dit volkomen flauwekul... maargoed vroeg me af of iemand anders hier wel eens van gehoord had

Comment

Originally posted by Bodard View Post
              Dat is voor iedereen anders, ik zelf doe maar 2 biceps oefening onder andere de bb curl en cable curl.
              Als isolatieoefeningen doe ik er ook maar 2 voor bicep, bb curl en seated dumbbell curl..
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
                Je biceps aanspannen, en dan de hoeveelheid vingers die je tussen je onderarm en bicep ( gespannen ) kunt leggen geeft aan hoeveel aanleg je hebt om je biceps te kunnen trainen. Iemand vertelde mij dit vanmiddag en persoonlijk leek mij dit volkomen flauwekul... maargoed vroeg me af of iemand anders hier wel eens van gehoord had
                ik kan er 2 vingers tussen leggen..wat moet dat nu dan betekenen?

Comment

Originally posted by Bodard View Post
                  De barbell Curl is ook goede oefening voor de biceps. Maar zoals het woord al zegt is het "biceps" dat wil dus zeggen meerdere spieren. Je moet bij de eerste set een smalle grip aannemen daarna steeds bredere grip gaan aannemen per set. Zo train je de 3 spieren in je bicep.
                  biceps zijn er toch 2? aangezien er BI voor staat en geen TRI als bij triceps
                  Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                  Doel eind 2015: 100kg
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
                    Hangt er toch vanaf hoe ver je je arm buigt om biceps aan te spannen..
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                      ik kan er 2 vingers tussen leggen..wat moet dat nu dan betekenen?
                      Ik heb geen idee, zoals ik zei leek het mij bullshit maar was benieuwd wat erover bekent was hier :P

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                        biceps zijn er toch 2? aangezien er BI voor staat en geen TRI als bij triceps
                        Je biceps, biceps brachii, is een twee-koppige spier, maar heeft één "spierlijf" (dat is het bolletje middenop je bovenarm zeg maar). Dus inderdaad logisch dat het BIceps heet.

Maar tussen je biceps en triceps zit nog een derde spier, die heet de brachialis. Als die groter wordt, drukt het de biceps nog meer naar buiten, waardoor de hele arm groter lijkt! Misschien dat de meneer in de video/TS die ook onder de biceps rekenden.
                        Laissez Faire

Comment

die man van het filmpje kraamt onzin uit.
                          hoe moet zich maar eens gaan verdiepen in de anatomie van het lichaam
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            die man van het filmpje kraamt onzin uit.
                            hoe moet zich maar eens gaan verdiepen in de anatomie van het lichaam
                            Ik denk dat hij het probeert simpeler te maken voor alle mongols die het filmpje te zien krijgen, gemiddelde IQ is maar 100 he
                            Jim Stoppani, PhD, dus ik denk niet dat hij 100% onzin uitkraamt.
                            Hij zegt overigens precies wat ik zei, over dat er TWEE muscle heads zijn, en niet DREI, waar de TS over begon...
                            Laissez Faire

Comment

En dan ook nog eens je armen 4 x per week aanpakken, dan komt het allemaal goed.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X