Anabolen als tiener zijnde
Collapse
X
-
Ik wist dat het erg was met de spelling van de fitnessers en bodybuilders op het forum maar dit slaagt echt alles. Ik kan me zo druk maken in dt fouten van sommige mensen, soms denk ik zelfs dat ze het met opzet doen. Zijn jullie soms niet naar school geweest of gaan jullie soms niet naar school?
Ik lees hier heel veel dt fouten op het forum maar deze laatste is echt wel de beste ''ik werdt" zucht...
Om dan tot de conclusie te komen, leer eerst allemaal eens lezen, hij zegt verschillende keren dat hij het niet gaat doen en toch blijven mensen maar uitleg geven waarom die persoon het niet zou moeten doen.
En ik kan me nog herinneren dat er een topic gemaakt was waarin topicstarter vroeg hoe het kwam waarom de meeste mensen bodybuilders als laag geschoolde mensen zien...tja.
Het is echt niet moeilijk om zonder dt fouten te schrijven.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Originally posted by rosmalenhilmoldol View PostKijk eens naar de pro's wat denk je dat die gedaan heben. Als ik mjn leven over kon doen zou k beginnen als ik 15 werd. Moet je eens kijken hoe je er dan uit zou zien als je 20 werd.
Goeie training is uiteraard belangrijk. Alleen de vooruitgang die je dan zult boeken houd je wel gemotiveerd. Respect voor jonge bodybuilders kijk een naar aleksej seksulov (ongetwijfeld verkeerd geschreven) zo zijn er nog wel wat te noemen"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostIk dat het erg was met de spelling van de fitnessers en bodybuilders op het forum maar dit slaagtslaat echt alles. Ik kan me zo druk maken inom dt fouten van sommige mensen, soms denk ik zelfs dat ze het met opzet doen. Zijn jullie soms niet nooitnaar school geweest of gaan jullie soms niet naar school?
Ik lees hier heel veel dt fouten op het forum maar deze laatste is echt wel de besteergste ''ik werdt" zucht...
Om dan tot de conclusie te komen, :leer eerst allemaal eens lezen, hij zegt verschillende keren dat hij het niet gaat doen en toch blijven mensen maar uitleg geven waarom diedeze persoon het niet zou moeten doen.
En ik kan me nog herinneren dat er een topic gemaakt was waarin topicstarter vroeg hoe het kwam waarom de meeste mensen bodybuilders als laag geschoolde mensen zien...tja.
Het is echt niet moeilijk om zonder dt fouten te schrijven.Cutting
Comment
-
Originally posted by blue_eye View PostIk wist dat het erg was met de spelling van de fitnessers en bodybuilders op het forum maar dit slaagt echt alles. Ik kan me zo druk maken in dt fouten van sommige mensen, soms denk ik zelfs dat ze het met opzet doen. Zijn jullie soms niet naar school geweest of gaan jullie soms niet naar school?
Ik lees hier heel veel dt fouten op het forum maar deze laatste is echt wel de beste ''ik werdt" zucht...
Om dan tot de conclusie te komen, leer eerst allemaal eens lezen, hij zegt verschillende keren dat hij het niet gaat doen en toch blijven mensen maar uitleg geven waarom die persoon het niet zou moeten doen.
Het is echt niet moeilijk om zonder dt fouten te schrijven.
Comment
-
Originally posted by Jowie1981 View PostSorry blue-eye ik kon het niet laten..
En oooooooh wat haat ik die ouwe zakI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Maargoed, om nog iets toe te voegen aan dit topic:
Van 'horen zeggen' heb ik inderdaad begrepen dat testosteron voor stoppen van de groeischijven zorgt. Alleen wordt wel vergeten dat mening jongen al op zijn 16e uitgegroeid kan zijn door de lichaamseigentestosteron. Dat argument is imho dus invalid om als algemene reden aan te voeren. Zoiets kan alleen de ts zelf bepalen.
Dan blijft er nog de potentieel permanente inactivatie van de ledygincellen, en dus een permanent verlaagde testosteronproductie over. Dit kán inderdaad zo zijn - ik kan het niet tegenspreken - maar ik heb nog nooit een onderzoek voorbij zien komen, en vraag me dan ook af, gezien de ethische bezwaren, of er ooit een clinical trail onderzoek naar is geweest. En wat de invloed kan zijn van stoffen die de ledygincellen stimuleren, zoals hmg en hcg. Bij volwassenen is bekend dat deze stoffen ervoor zorgen dat ze actief blijven, dus waarom zou dit niet voor mensen gelden waarbij het lichaam nog naar een homeostase toe werkt?
Verder zijn er natuurlijk nog de standaardkwaaltjes zoals prostaatkanker die op kunnen treden na verlooop van tijd. En het enige gevaar wat ik hierin zie, is dat wanneer men op jonge leeftijd begint, men op iedere gegeven leeftijd al een langere kuurperiode erop heeft zitten.
Maargoed, tot dusver het fysieke aspect. Hoe zit het met de psychologie? Niet zozeer agressiviteit, maar ook het ontwikkelen van een obsessieve stoornis als bigorexia. De geest van de jeugd is in veel gevallen vatbaarder hiervoor dan die van mensen die de 25 gepasseert zijn. Het gebruik van androgene steroïden kan ervoor zorgen dat de perceptie van het lichaam veranderd, en men dus op latere leeftijd een groter risico loopt op mentale stoornissen, en alle liters juice als gevolg daarvan.
Al met al is het gebruiken van androgenen op jonge leeftijd zowaar een keuze die nog zwaarder afgewogen moet worden dan wanneer men de 30 gepasseert is. En dit terwijl de geest in bijna alle gevallen veel minder ver ontwikkeld is om de langetermijn gevolgen te overzien en af te wegen. Dat maakt naar mijn mening dat wellicht niet het fysieke aspect - of het lichaam dat ene kuurtje op jonge leeftijd wel aankan - maar des te meer het mentale aspect een reden zou zijn om het net níet te doen.Last edited by scoobydoo; 13-02-2012, 20:04.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Androgene receptoren zijn nog gevoelig in de hersenen (meer dan als volwassene in ieder geval), waardoor agressie een groter probleem kan worden, en kan blijven (studie op ratten, dat wel).
Verder uitgegroeid op zestien? De meesten echt niet hoor.
@ Fundoshi
"Dat slaagt nergens op"? Practice what you preach my friend."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Jowie1981 View PostSorry blue-eye ik kon het niet laten..In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAndrogene receptoren zijn nog gevoelig in de hersenen (meer dan als volwassene in ieder geval), waardoor agressie een groter probleem kan worden, en kan blijven (studie op ratten, dat wel).[/
Verder uitgegroeid op zestien? De meesten echt niet hoor.
Maargoed, nogmaals wil ik benadrukken dat zéker op die leeftijd niet iedereen lichamelijk even ver is. En dat is dan ook iets waar die desbetreffende persoon aan zou moeten denken als hij gaat overwegen om te kuren. En dat is weer paradoxaal met de ontwikkeling van de hersenen, die dan toch nog de potentiele gevolgen over het algemeen nog niet helemaal goed kunnen afwegen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Misschien was jij uitgegroeid op je 15e, in de lengte bedoel je waarschijnlijk, maar de rest van je lichaam is nog volop in de groei. Er wordt vaak gezegd 18 jaar volwassen en uitgegroeid, maar volgens mij kan je dat zelfs tot een jaar of 21 verplaatsen.
Maarja als iemand AS op zijn 15e wilt gebruiken, be my guest."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostMisschien was jij uitgegroeid op je 15e, in de lengte bedoel je waarschijnlijk.
En ik adviseer ook nérgens om op je 15/16e, of wanneer je groeischijven dan ook uitgegroeid zijn, te beginnen met kuren. Ik geef alleen maar aan dat dat argument lang niet altijd van toepassing is als iemand op zijn, laten we voor het gemak 18e zeggen, begint met kuren.Last edited by scoobydoo; 13-02-2012, 20:35.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-