Anabolen als tiener zijnde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm intressante reacties, behalve het mierengeneuk van een paar mensen..

Vraag me echt af hoe ik eruit zou zien als ik AS ging gebruiken..
    Maar heb liever mn lever intact en mn ballen groot misschien als ik 18 of 22 ben..
    En dat bigorexia heb ik soms last van denk ik als ik in spiegel kijk vind ik het soms te klein en word ik echt pissig helemaal mad, niemand anders die dit heeft?

Comment

me ...
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
        Hmm intressante reacties, behalve het mierengeneuk van een paar mensen..

Vraag me echt af hoe ik eruit zou zien als ik AS ging gebruiken..
        Maar heb liever mn lever intact en mn ballen groot misschien als ik 18 of 22 ben..
        En dat bigorexia heb ik soms last van denk ik als ik in spiegel kijk vind ik het soms te klein en word ik echt pissig helemaal mad, niemand anders die dit heeft?
        Mannetje, ten eerste het zal er niet goed uitzien. Je verwacht wonderen van Anabolen en dat gaat tegenvallen in de praktijk. Van een koude kermis thuis komen, zoals onze beste man Snuff Sann altijd zegt. En ik geef hem groot gelijk!

Je bent nog jong, testesteron giert door het lichaam (natuurlijk) waar geen spuit tegen op kan werken. Maak hier dus gebruik van, puberteit is de natuurlijke anabolen. Eet gezond, train hard en sta niet teveel stil!

Comment

Naast dat, als je nu al helemaal pissig en mad wordt. Lijkt het me niet zo goed plan om aan de AS te gaan.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
            Mannetje, ten eerste het zal er niet goed uitzien. Je verwacht wonderen van Anabolen en dat gaat tegenvallen in de praktijk. Van een koude kermis thuis komen, zoals onze beste man Snuff Sann altijd zegt. En ik geef hem groot gelijk!

Je bent nog jong, testesteron giert door het lichaam (natuurlijk) waar geen spuit tegen op kan werken. Maak hier dus gebruik van, puberteit is de natuurlijke anabolen. Eet gezond, train hard en sta niet teveel stil!
            Verwacht nog helemaal geen SHIT van as want ik ga het niet gebruiken tot ik niet meer op eigen kracht groter wordt alleen soms heb ik gewoon echt het gevoel van dit is zo klein moet groter.. ook is het best wel kut als jij de enige bent die een voedingsschema heeft vooral mn biceps blijven een beetje achter terwijl mn rug hard gaat

Comment

Verwacht nog helemaal geen SHIT van as want ik ga het niet gebruiken tot ik niet meer op eigen kracht groter wordt alleen soms heb ik gewoon echt het gevoel van dit is zo klein moet groter.. ook is het best wel kut als jij de enige bent die een voedingsschema heeft vooral mn biceps blijven een beetje achter terwijl mn rug hard gaat
              boeie ik heb mijn dagen waar ik mezelf redelijk vind en andere dagen vindt ik mezelf een mager mannetje <--- door dat gevoel ga ik extra hard ga ik denken
              nu moet ik toch echt gaan pompen en bouwen

Gebruik je woede om te trainen lekker agressief, elke training harder als de vorige.
              Enige met een voedings schema? wees blij dat jij wel weet hoe je vooruitgang moet boeken.
              ik krijg dagelijks te horen dat ik te veel eet en dat al mijn supplementen ongezond zijn, boeie JUST DO IT!
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                boeie ik heb mijn dagen waar ik mezelf redelijk vind en andere dagen vindt ik mezelf een mager mannetje <--- door dat gevoel ga ik extra hard ga ik denken
                nu moet ik toch echt gaan pompen en bouwen

Gebruik je woede om te trainen lekker agressief, elke training harder als de vorige.
                Enige met een voedings schema? wees blij dat jij wel weet hoe je vooruitgang moet boeken.
                ik krijg dagelijks te horen dat ik te veel eet en dat al mijn supplementen ongezond zijn, boeie JUST DO IT!
                JUST DO IT, nike

Comment

Aas als tiener is idd niet aan te raden, (overgens in alle gevallen niet aan te raden).
                  Maar het is persoonsgebonden, onder de 18 niet doen, kuur voor de zomer? Niet doen! Je komt van een koude kermis thuis..
                  Als je een reden hebt om op je 18e te kuren is het enige acceptable excuus dat je wedstrijden gaat draaien, daarnaast vereist het nog wat trainingsjaren (3 ofzo) om je lichaam te leren kennen.
                  Een draadnagel van 67kg moet natuurlijk never nooit aan de aas gaan, een dikzak met 30% ook niet... Ikzelf heb gekuurd op 104kg 19 jaar 187cm, waarom? Ik wilde het gevoel ervaren, ik drink/rook niet en zit verder niet aan de medicijnen, ik zal niet veel langer worden dan dat ik nu ben en geestelijk ging het ook goed, toen besloten om winny te nemen als 1st timer, ging er zelf lekker op alleen de krachtgain was moeilijk om er mee om te gaan, schoot in 1 week tijd van 32 naar 40kg incline db press in week 3, waardoor ik mijn schouder wellicht overbelast had en een week niks had kunnen doen, daarom vereist het trainingsjaren...

En wat ik er van over heb gehouden, 2-3kg...
                  Dit lukt natuurlijk ook naturel en zeker op jou leeftijd/trainingstijd
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Haaaaske View Post
                    Whahahaha ben het wel eens hoor....soms wordt er wel heel slecht geschreven...maar dat is het risico als je er melding van maakt....moet je zelf ook foutloos schrijven...... whahahahaha ik ben zelf ook nie foutloos dus me nie aanvalluh...
                    Het grappige is dat ik geen fouten heb gemaakt, ze kunnen gewoon allebei
                    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
                      Sorry blue-eye ik kon het niet laten..
                      Spijtig dat je geen gelijk hebt, ze kunnen gewoon allebei

En je bevestigt gewoon wat ik net zei, lezen kan je niet aangezien ik het had over dt fouten

Maer goet als julie er nied om gevuh hoe je nederlants moed schreiven dan zweig ik wel gewoon...
                      Last edited by blue_eye; 13-02-2012, 22:48.
                      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Hermandad View Post

Originally posted by gain is pain View Post
                        Aas als tiener is idd niet aan te raden, (overgens in alle gevallen niet aan te raden).
                        Maar het is persoonsgebonden, onder de 18 niet doen, kuur voor de zomer? Niet doen! Je komt van een koude kermis thuis..
                        Als je een reden hebt om op je 18e te kuren is het enige acceptable excuus dat je wedstrijden gaat draaien, daarnaast vereist het nog wat trainingsjaren (3 ofzo) om je lichaam te leren kennen.
                        Een draadnagel van 67kg moet natuurlijk never nooit aan de aas gaan, een dikzak met 30% ook niet... Ikzelf heb gekuurd op 104kg 19 jaar 187cm, waarom? Ik wilde het gevoel ervaren, ik drink/rook niet en zit verder niet aan de medicijnen, ik zal niet veel langer worden dan dat ik nu ben en geestelijk ging het ook goed, toen besloten om winny te nemen als 1st timer, ging er zelf lekker op alleen de krachtgain was moeilijk om er mee om te gaan, schoot in 1 week tijd van 32 naar 40kg incline db press in week 3, waardoor ik mijn schouder wellicht overbelast had en een week niks had kunnen doen, daarom vereist het trainingsjaren...

En wat ik er van over heb gehouden, 2-3kg...
                        Dit lukt natuurlijk ook naturel en zeker op jou leeftijd/trainingstijd
                        Hmm, goeie uitleg gainispain
                        thanks mensen
                        als ik zou kunnen zou ik zeker wel wedstrijden willen draaien : )

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                          Het grappige is dat ik geen fouten heb gemaakt, ze kunnen gewoon allebei
                          Sorry blauw oog, moet je toch even teleurstellen.

Hier, een citaatje van je:

En ik kan me nog herinneren dat er een topic gemaakt was waarin topicstarter vroeg hoe het kwam waarom de meeste mensen bodybuilders als laag geschoolde mensen zien...tja.

Als er een topic gemaakt was bestaat het topic niet meer.
                          Je dient te zeggen:'En ik kan me nog herinneren dat er een topic gemaakt is.'

Sorry goos, euh ik bedoel gozer.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Sorry goos, euh ik bedoel gozer.
                            Volgens mij is het een van de weinige gozerinnen hier.

Maar snuff, los daarvan. Aangezien jij over het algemeen wel bekend staat om je respectabele kennis mbt androgenen, kun jij misschien mij nog aanvullen, of me corregeren waar ik de mist in ga? Zo'n ethisch probleem lijkt het me niet, het is ten slotte toch niet zo dat we kuuradviezen gaan uitdelen aan tieners.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

LEES EENS, ik vraag toch alleen wat er met je zou gebeuren aangezien je nog in de groei bent je lever enzv.
                              ffs alsof ik ga gebruiken
                              Ja Snuff-Sann heeft wel vaker moeite met het begrijpen van de oorspronkelijke vraag en het lezen tussen de regels door. Vergeef het hem maar...
                              I don't train to be second because failure is not a option.

Comment

Tieners zouden nog niet eens aan AS moeten denken.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X