Draaierig na Workout.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Draaierig na Workout.

Beste leden,

Het komt me telkens voor dat ik tijdens en na de training draaierig en misselijk word.
    Waar kan dit aan liggen.
    Ik eet m'n avondmaal anderhalf uur voor de workout. Graag wat tips.

drink je genoeg?
    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

http://forum.bodynet.nl/algemeen/481...ap-worden.html

hier vind je mis je antwoord succes
      "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Bedankt voor de link. Ik drink tijdens de WO een liter water.
        KH voor de training zitten goed. Ik ga een keertje proberen met dextrose.
        Ik neem voor de WO ook NO-xplode.
        Het gevoel verdwijnt wel na de WO als ik mijn shake neem.

Comment

Originally posted by OneEight View Post
          Beste leden,

Het komt me telkens voor dat ik tijdens en na de training draaierig en misselijk word.
          Waar kan dit aan liggen.
          Ik eet m'n avondmaal anderhalf uur voor de workout. Graag wat tips.
          Kunnen de bijwerkingen zijn van NO-xplode, misselijkheid en desoriëntatie komen nog al eens voor bij sterke pre-workouts, deze een paar trainingen niet innemen weet je het zeker !

Als dit niets opleverd, ff kijken naar je koolhydraten (energie,eten), bij flauwte na/tijdens training dextro of druivensuiker, als dit vaker en ook buiten je training voorkomt ff bespreken met de huisarts.

succes

Comment

helemaal eens met oldtimer, probeer ff zonder no xplode, als dat helpt dan kan je mischien een lagere dosis proberen ongeveer 45-30 min voor de training, iedereen reageert anders op die producten, ik reageer bv heel slecht op cafaine lig ik heel de training door te gapen en ben niet vooruit te branden, check ff wat voor jou werkt, wat verwacht je trouwens van een pre work out? een rush, pomp, motivatie? mis kan je die op een andere manier krijgen, cheers

Comment

Ik gebruik de NO-Xplode een tweetal weken. En inderdaad het is sindsdien dat ik er last van heb.
              Gisteren weer even zonder getrained, en geen problemen. Ik ben er eigenlijk ook niet echt tevreden van. Je krijgt inderdaad een rush, pomp. Maar een Goeie workout zonder die rommel geeft dit me ook.
              Voortaan gebruik ik enkel de sups die ik gewoon ben. Bedankt.

Comment

He daar

Je kunt idd heel goed zonder, even terzijde!

Maar NO-Xplode is niet per definitie rommel, echter reageert jou lichaam hier heftiger op, komt vaker voor met dit soort subs, wat voor de ene werkt hoeft niet voor de ander te werken.

In diverse topics zijn de diverse pre-subs besproken (ervaringen), waaruit je kunt concluderen dat (ook bij de topproducten) het een kwestie van proberen is welke pre-workout bij jou past mbt bijwerkingen en effectiviteit, (kan een dure hobby zijn) echter indien je in toekomst toch weer wilt proberen, vraag je proefpaketjes aan bij de site waar je wilt bestellen, de meeste sites zullen deze (wanneer in voorraad) zonder aarzeling opsturen, klant is een klant toch.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X