Ziek,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziek,

Hey,

Ik zit nu inmiddels thuis ziek op de bank,
    Ik ben geopeerd aan mijn amandelen 4 weken geleden. daarna was ik weer even oke. maar nooit 100 % geweest ik Moet altijd, al zegmaar mijn eigen snot uitspugen. en mijn keel doet zeer. mijn ogen zitten bijna dicht en mijn energie level is 0.00 Ik heb veel toetsen gemist van school die ik in moet halen ik heb proberen te leren maar t lukt voor geen meter, Ik heb contact met de dokter gehad en die hebben me medicijnen gegeven maar die slaan niet echt aan. Iemand een idee wat het kan zijn? Ik dacht mischien hebben de mensen op bodynet er verstand van want ik wil er snel vanaf:$

als dit een onodig topic is kan hij wel weer verwijderd worden

Groetjes

Ben geen dokter maar misschien een infectie opgelopen ofso ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik weet dat eiwitten algemeen goed zijn voor je herstel (niet alleen spier-herstel)

ik heb wel eens gelezen dat ze het bij zieke (na operaties) dieren ook wel eens in hun dieet toevoegen, misschien dat het jou ook helpt wat meer eiwit-rijk te eten...
      het is slechts een gedachte, ik weet niet of het je echt zal helpen...
      verder veel groente en fruit, en als het goed mag je ijsjes eten om de keelpijn wat te verzachten??
      :: 1.82M :: 84 KG ::
      BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

inieder geval bedankt voor de reactie, wat mij nog het meest dwars zit is dat mijn ogen beetje dichtzitten en dat ik zo moe ben! ik kan niks..
        gister een bord brinta en macaroni gehad 2 glazen water 2 glazen melk en een kop thee en dat was het. tot nu toe heb ik ook alleen maar een bord brinta gehad zit nu aan een sinasappel op jullie advies, en een glas chocolademelk

Comment

Originally posted by amazing View Post
          inieder geval bedankt voor de reactie, wat mij nog het meest dwars zit is dat mijn ogen beetje dichtzitten en dat ik zo moe ben! ik kan niks..
          gister een bord brinta en macaroni gehad 2 glazen water 2 glazen melk en een kop thee en dat was het. tot nu toe heb ik ook alleen maar een bord brinta gehad zit nu aan een sinasappel op jullie advies, en een glas chocolademelk
          Terug naar de arts en je goed laten onderzoeken is het enige juiste advies. Alleen dan kunnen er juiste keuzes worden gemaakt.

Comment

Ik zou ook terug naar de arts gaan. Hoe zitten je ogen dicht? Zijn je oogleden gezwollen?
            Train hard or go hormone

Comment

dds

Beterschap jonkjee!

Comment

Mischien een andere dokter opzoeken en naar zijn mening vragen.
                beterschap

Comment

Als je medicijnen krijgt en die slaan niet aan, altijd terug naar de arts die ze heeft voorgeschreven. Misschien duurt het even voor ze aanslaan, maar het kan ook zijn dat je iets anders nodig hebt.

Comment

Met alle respect, maar lijkt me niet dat iemand op bodynet hier inhoudelijk advies over moet/kan geven. Dit gaat over een operatie, dus beter ga je terug naar de dokter en laat je je grondig onderzoeken in het ziekenhuis?

Sterkte en beterschap in ieder geval man!
                    SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

Originally posted by X026 View Post
                      Met alle respect, maar lijkt me niet dat iemand op bodynet hier inhoudelijk advies over moet/kan geven. Dit gaat over een operatie, dus beter ga je terug naar de dokter en laat je je grondig onderzoeken in het ziekenhuis?

Sterkte en beterschap in ieder geval man!

heeft niks meer met de operatie nodig denk ik ..

vanmiddag alles eruit gegooit gaat goed:S nu lijk ik net een kachel van 300 graden, ik zal morgen wel weer informeren ofzo. ik ben ook nog zooo moeee.

Comment

even bloed laten prikken. en wat ze nu kunnen ziek heb ik ziekte van pfeiffer maandag weten ze t 100 % zeker

Comment

De ziekte van pfiefer zou heel goed kunnen.

De kus ziekte ook wel genoemd.

De kans is groot dat je besmet bent door een meisje.
                          Vaak krijg vooraf een keel ontsteking<agina> en allemaal witte stinkende puntjes op je amandelen.

Je gaat ook echt verschikkelijk zweten snacht, zo erg zelf dat je wel twee of drie keer je bed kan verschonen of op handdoeken gaan liggen helpt ook wel.

Als je dat hebt, neem dan vooral je rust en ga met enige regelmaat onder de zonnebank.
                          En voor de rest uitzieken en dat kan lang duren.
                          Ik had er zelf twee jaar later nog een beetje last van leek het wel.

Groetjes, menno

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en sterkte.

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                            De ziekte van pfiefer zou heel goed kunnen.

De kus ziekte ook wel genoemd.

De kans is groot dat je besmet bent door een meisje.
                            De kans op besmetting door het inademen van vloeistofdruppeltjes in de lucht door hoesten en/of niezen van een patiënt is vele malen groter.
                            Het het Epstein barr virus ( de veroorzaker van de ziekte Pfeiffer) is behoorlijk virulent.

Vaak krijg vooraf een keel ontsteking<agina> en allemaal witte stinkende puntjes op je amandelen.
                            Ook heel vaak niet.

Je gaat ook echt verschikkelijk zweten snacht, zo erg zelf dat je wel twee of drie keer je bed kan verschonen of op handdoeken gaan liggen helpt ook wel.
                            Ook heel vaak niet.

Als je dat hebt, neem dan vooral je rust en ga met enige regelmaat onder de zonnebank.
                            En voor de rest uitzieken en dat kan lang duren.
                            Ik had er zelf twee jaar later nog een beetje last van leek het wel.

Groetjes, menno

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en sterkte.
                            Inderdaad, rust en ontspanning helpen vaak goed. Ook goed blijven eten! Alcohol en vette voeding zeker laten staan om de lever te ontlasten.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                              De kans op besmetting door het inademen van vloeistofdruppeltjes in de lucht door hoesten en/of niezen van een patiënt is vele malen groter.
                              Het het Epstein barr virus ( de veroorzaker van de ziekte Pfeiffer) is behoorlijk virulent.

Ook heel vaak niet.

Ook heel vaak niet.

Inderdaad, rust en ontspanning helpen vaak goed. Ook goed blijven eten! Alcohol en vette voeding zeker laten staan om de lever te ontlasten.
                              beide bedankt voor de tips ik heb t wel heeeeeeel warm en zweet zomaar idd, mijn amandelen zijn eruit dus die puistjes lijken me sterk:$ ik hoop niet dat het te lang duurt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X