Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou kunnen Harold maar weet heel zeker dat ik dat in ieder geval nog nooit heb meegemaakt.
Wel dat soms iets ineens op ongelezen staat maar nooit dat de naam en tijd van de laatste post niet overeenkomen met de daadwerkelijke laatste post...
Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 14 2004,10:14)]Het is een poll. Als bijv. xeno de poll invult komt er te staan dat hij als laatste gepost heeft, terwijl er geen post staat, hij heeft enkel de poll ingevuld.
Als ik nieuwe berichten open zie ik er soms oude topics bij staan waar een nieuw bericht geplaatst zou moeten zijn..
Als ik hem dan open staat er niks nieuws..
Ben ik de enige dan, die dat heeft?
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (harold @ Nov. 14 2004,15:20)]Als ik nieuwe berichten open zie ik er soms oude topics bij staan waar een nieuw bericht geplaatst zou moeten zijn..
Citaat[/b] (harold @ Nov. 14 2004,15:20)]Als ik nieuwe berichten open zie ik er soms oude topics bij staan waar een nieuw bericht geplaatst zou moeten zijn..
Wat zie je dan eigenlijk Harold, is alleen het icoontje rood of staat er ook daadwerkelijk een datum en tijd waarop gepost zou zijn en zie je dan die post niet?
Gebeurt namelijk wel eens dat er iets op ongelezen springt (oftewel rood icoontje) maar aan de datum/tijd van de laatste post kan ik dan nog steeds zien dat ik die al gelezen heb...
Ik kijk altijd bij nieuwe berichten, wat boven in beeld staat.
Naast kladblok, en dan zie ik die gekleurde icoontjes niet.
hij staat alleen tussen nieuwe berichten, dus dan denk ik dat er een nieuw bericht in dat topic is gepost..
En dat is dan niet het geval..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Ja dat klopt maar volgens mij staan er ook alle topics in, of zoveel als er op een pagina passen ofzo.
Dus niet alleen topics waar echt nieuwe berichten in staan die je nog niet hebt gelezen.
Er schoot me trouwens zojuist nog iets te binnen wat je probleem zou kunnen verklaren.
Als iemand een post edit komt het topic ook weer als ongelezen te staan, ook als die post niet de allerlaatste was.
Dat zou ook kunnen verklaren waarom een topic als 'nieuw' staat terwijl je de laatste post erin al hebt gelezen...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment