dikker worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dikker worden

Hallo allemaal

Ik ben melv en ik wil graag beginnen met trainen om een beetje dikker en gespierder te worden. Ik ben 197 en weeg 72 kilo veel te weinig natuurlijk. Daarom wil ik graag weten wat ik hoe ik moet beginnen en hoe ik moet eten om wat aantekomen. ik heb nog geen evaring met trainen vanwegen school en werk. Maar nu ik er tijd voor heb wil ik er graag aan beginnen.

ik zal een beetje vertellen hoe ik leef en eet.
    ik begin de ochtend met koffie en een gebakke ei daarna werk ik van 7 tot 4 eet brood als lunch en drink ontbijt drank (vifit) als avond eten eet ik altijd hollandspot maar na al dat eten heb ik altijd na 2 uur ofzo altijd weer honger een dan ga ik altijd naar een snackbar of de Mc donald of naar een kabad tent en ik kom geen gram aan. ik ken eten wat ik wil.

alvast vriendelijk bedankt

melv

Ik zou eerst even de sticky's lezen zal veel verduidelijken voor je, en ik neem aan dat je niet dikker wil worden maar breder en wat je zegt 1,97 bij 72kg is echt ligt, ik ben zelf 1.94 en zit op 90kg ven vanaf 85kg gekomen
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Drink veel melk, heeft mij geholpen, kwam van 1.87 65 kg. En doe rippetoes.
      Lid van de 200 club

Comment

oke en wat voor onderwerpen van de sticky's moet ik dan lezen ??

Comment

Eh... Alles!
          De stickys zijn de belangrijkste basisdingen.
          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X