je massa van je lichaam kan niet veranderen als er niets toegevoegd wordt. maakt niet uit elke activiteit.
als je geen zweet zou verliezen zou je massa na de training (vanuitgaande dat hij voor de training 80kg was) 80,5kg zijn. is het minder en heb je een halve liter gedronken is er zweet verloren gegaan en een beetje door uitademen van vocht en CO2 (zeer kleine hoeveelheid)
de enige oplossingen die ik kan bedenken waardoor je tijden de training meer in massa bent toegenomen zijn
- je drinkt meer dan 0,5L
- je zit bij bankdrukken op ander bankje op een zeet bezweet bankje waardoor je vocht van anderen opneemt.
- de weegschaal klopt totaal niet
- iemand drukt je na de training in de weegschaal
- je loopt tijdens de training in een hele dikke drol die blijft plakken
- iemand pist je onder tijdens de training
maar wss licht het dat je meer drinkt of de weegschaal niet klopt.
maar ik zou me er niet zo druk over maken gewichtverandering over zo'n korte tijd maakt niet uit
als je geen zweet zou verliezen zou je massa na de training (vanuitgaande dat hij voor de training 80kg was) 80,5kg zijn. is het minder en heb je een halve liter gedronken is er zweet verloren gegaan en een beetje door uitademen van vocht en CO2 (zeer kleine hoeveelheid)
de enige oplossingen die ik kan bedenken waardoor je tijden de training meer in massa bent toegenomen zijn
- je drinkt meer dan 0,5L
- je zit bij bankdrukken op ander bankje op een zeet bezweet bankje waardoor je vocht van anderen opneemt.
- de weegschaal klopt totaal niet
- iemand drukt je na de training in de weegschaal
- je loopt tijdens de training in een hele dikke drol die blijft plakken
- iemand pist je onder tijdens de training
maar wss licht het dat je meer drinkt of de weegschaal niet klopt.
maar ik zou me er niet zo druk over maken gewichtverandering over zo'n korte tijd maakt niet uit
Comment