wegen voor en na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je massa van je lichaam kan niet veranderen als er niets toegevoegd wordt. maakt niet uit elke activiteit.

als je geen zweet zou verliezen zou je massa na de training (vanuitgaande dat hij voor de training 80kg was) 80,5kg zijn. is het minder en heb je een halve liter gedronken is er zweet verloren gegaan en een beetje door uitademen van vocht en CO2 (zeer kleine hoeveelheid)

de enige oplossingen die ik kan bedenken waardoor je tijden de training meer in massa bent toegenomen zijn

- je drinkt meer dan 0,5L
    - je zit bij bankdrukken op ander bankje op een zeet bezweet bankje waardoor je vocht van anderen opneemt.
    - de weegschaal klopt totaal niet
    - iemand drukt je na de training in de weegschaal
    - je loopt tijdens de training in een hele dikke drol die blijft plakken
    - iemand pist je onder tijdens de training

maar wss licht het dat je meer drinkt of de weegschaal niet klopt.
    maar ik zou me er niet zo druk over maken gewichtverandering over zo'n korte tijd maakt niet uit

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
      je massa van je lichaam kan niet veranderen als er niets toegevoegd wordt. maakt niet uit elke activiteit.

als je geen zweet zou verliezen zou je massa na de training (vanuitgaande dat hij voor de training 80kg was) 80,5kg zijn. is het minder en heb je een halve liter gedronken is er zweet verloren gegaan en een beetje door uitademen van vocht en CO2 (zeer kleine hoeveelheid)

de enige oplossingen die ik kan bedenken waardoor je tijden de training meer in massa bent toegenomen zijn

- je drinkt meer dan 0,5L
      - je zit bij bankdrukken op ander bankje op een zeet bezweet bankje waardoor je vocht van anderen opneemt.
      - de weegschaal klopt totaal niet
      - iemand drukt je na de training in de weegschaal
      - je loopt tijdens de training in een hele dikke drol die blijft plakken
      - iemand pist je onder tijdens de training

maar wss licht het dat je meer drinkt of de weegschaal niet klopt.
      maar ik zou me er niet zo druk over maken gewichtverandering over zo'n korte tijd maakt niet uit
      Ik gok op deze. Even de inhoud van je bidon nameten. Nu wil ik het mysterie ook wel opgelost zien.

Comment

Originally posted by zespak View Post
        ja daar zat ik ook aan te denken Bedankt! jij ben tenminste serieus

en vragen staan toch vrij, ik snap waarom mensen zo lullig moeten reageren
        beetje minder maar ja joh
        Als je alleen wilt horen wat jij wilt horen waarom maak je er dan zo'n probleem van.

De meeste geven aan dat het niet mogelijk is om 0,2kg aan spiermassa aan te komen in zo'n korte tijd.

En dan uitgaan van een antwoord die me broertje had kunnen verzinnen.

Comment

Natuurlijk is het onmogelijk dat je ook maar een gram aan spiermassa aankomt onder je training, je lichaam kan nou eenmaal niet uit het niets spiermassa maken. Waarschijnlijk drink je gewoon meer dan je denkt of is die weegschaal onnauwkeurig. Je zult toch echt eten in je lichaam moeten stoppen om aan te komen, het eventuele winnen van massa begint thuis pas.

Comment

Originally posted by JGP91 View Post
            Als je alleen wilt horen wat jij wilt horen waarom maak je er dan zo'n probleem van.

De meeste geven aan dat het niet mogelijk is om 0,2kg aan spiermassa aan te komen in zo'n korte tijd.

En dan uitgaan van een antwoord die me broertje had kunnen verzinnen.
            en al was het mogelijk om 0,2kg spiermassa aan te komen zal je BW niet stijgen als je niets inneemt. die spiermassa komt dan ipv het gewicht van je voeding

niets kan zomaar meer massa krijgen.

Comment

Originally posted by zespak View Post
              ben juist zwaarder na de training aapje
              en wat ik eigenlijk wilde weten;
              voorbeeld:
              ik weeg voor de training 80.0kg
              drink 0.5l water (ca 0.5kg)
              en ik weeg na training 80.7kg
              Mijn vraag is dan eigenlijk die 0.2kg is dat spier wat je meer aan gewicht?
              is toch niet zo'n rare vraag... stelletje haters hier
              doe relax Als je hier niet op wil antwoorden hoef je niet gelijk te haten
              Geen idee hoe dit komt, wellicht een meetfout van de weegschaal. Die dingen zijn niet zo nauwkeurig lijkt me. Of het spier is? Nee dat kan niet en dat kan ik uitleggen:
              als je een muurtje stapelt van bakstenen, dan weegt het muurtje net zoveel als de bakstenen toch? Als je eiwitten maakt vanuit aminozuren, wegen die eiwitten dan niet hetzelfde als de bouwstenen? Simpele feit is, als je er niets extra's hebt ingestopt dan kan je niet zwaarder zijn.
              Train hard or go hormone

Comment

dit is een serieuze vraag.

heb jij je IQ wel eens laten meten?
                wat was deze?

gewoon nieuwsgierig, kijken of ik begrijp waar dit soort vragen vandaan komen
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  dit is een serieuze vraag.

heb jij je IQ wel eens laten meten?
                  wat was deze?

gewoon nieuwsgierig, kijken of ik begrijp waar dit soort vragen vandaan komen
                  Mag ik jou er dan aan helpen herinneren dat geen enkele vraag dom is. Intelligentie is het vermogen om dingen te leren en te begrijpen, maar dat wil nog niet zeggen dat je alle kennis al bezit. Van vragen word je wijs.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Mag ik jou er dan aan helpen herinneren dat geen enkele vraag dom is. Intelligentie is het vermogen om dingen te leren en te begrijpen, maar dat wil nog niet zeggen dat je alle kennis al bezit. Van vragen word je wijs.

Lol, zou Wat zijn zeg , 0.2 kilo aankomen tijdens trainen , omfg hahaha
                    Hoe kom je uberhaupt op zo een gedachte ??

En Nou Kappen met die nonsens topics

Btw: Maar 7En8 dat is precies Wat bij mij als eerst opkwam, haha

Comment

Das de stand van de maan maatje.... Gravity dude!!! Yeah buddy!!!
                      Constantia et labore

Comment

had je bij de tweede meting je pen en papier van je trainingsschema niet in je hand?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                          dat is zo, maar een vraag komt wel degelijk voort uit intelligentie.
                          een vraag als deze wordt in geen geval gevraagd door iemand die logisch kan beredeneren.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Comment

Ban voor TS
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                                dat is zo, maar een vraag komt wel degelijk voort uit intelligentie.
                                een vraag als deze wordt in geen geval gevraagd door iemand die logisch kan beredeneren.
                                Zo zie ik dat niet. Een vraag komt voort uit gebrek aan kennis. Als je daarin bepaalde lacunes hebt, bijvoorbeeld over bepaalde natuurkundige regels, kom je niet verder ook al kun je nog zo logisch redeneren.

Anyway, ik ben altijd graag bereid om iemand verder te helpen mits diegene daarvoor open staat. Ik waardeer het wel als iemand een bewering 'uitdaagt' en naar bewijs of argumenten vraagt. Dan hoop ik wel dat ze ook open staan voor álle input en niet kiezen voor de uitkomst die het beste in hun straatje past.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X