Schouder blessure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouder blessure

Sinds donderdag voel ik al een soort pijn in me schouders. Tijdens gym moesten we van die lompe spelletjes doen waarbij we de andere met de schouders van de mat moesten duwen, hoop dat jullie een beeld kunnen vormen wat ik bedoel. Is trouwens ook de eerste en laatse keer dat ik meedoe aan die lompe spelletjes, maargoed. Het voelde al gelijk niet goed maar dacht zal morgen/overmogen wel over zijn. Net wezen trainen, geen schouders gedaan natuurlijk maar wel eventjes borst, maar toen voelde ik weer die soort pijn dus. (incline bench press, bij flyes voelde ik ze heel licht). Bankdrukken ben ik niet meer aan begonnen. Het is geen constante pijn maar bij sommige bewegingen voel ik het wel dus. de pijn zit echt in de bovenkant van de schouders. Kan ik nu het beste gewoon een tijdje rust nemen, of moet ik hiervoor naar een dokter of iets?

ik zou het niet echt weten maar, ik heb ook soortgelijke pijn in mijn schouder, waarschijnlijk spier gescheurd 3 weken geleden voelde het vreselijk, maar alsnog lichtjes getraind, natuurlijk geen schouder, maar borst.

ik voel het nog steeds wel. maar elke dag wat minder. ik ga gewoon door met mijn training. ik laat me niet aantrekken door de kleine spier scheur in mijn schouder, waarschijnlijk hersteld mijn blessure hierdoor ook heel langzaam, maar maakt mij niets uit, ik laat me niet weerhouden daardoor.

Comment

Bedankt voor je reactie. Ja zo denk ik dus ook, ik bedoel de zomer komt eraan en dan kunnen die paar weken rust me ''fataal'' zijn haha. Borst dan maar volgende week weer licht trainen, komt wel goed hoop ik!

Comment

ja maar als je zeker van jezelf weet dat het een spiersscheur is. ik heb bij mijn delta-spier een kleine scheur dus ik weet zkr dat het een spier is. daarom trek ik er niets van aan, alleen doe ik geen schouder oefeningen, die haal ik wel in, dan ga ik 100% focussen daarop, komt wel in orde wanneer het hersteld is.

als je wilt kan je ook beter naar de arts gaan, je betaald er toch gewoon gebruik ervan maken. kijken wat hij te zeggen heeft. of sport fhysio kan ook die weet er meer erover.

veel sterkte ouwe.
        succes!

Comment

Toevallig heb ik donderdag een afspraak bij de fysio voor me rug, dus kan dan vragen of ze er even naar kunnen kijken. Dan weet ik natuurlijk zeker of het een scheur is of iets. Komt wel in orde ja, thanks !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X