dextrose look o look

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je een look-alike bodybuilder zoals deze jongen wil worden kan je gerut look-olook dextrose nemen.

Maar dextros van zonnatura of maizena van koopmans zal wellicht een beter resultaat geven.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      Heb je wel eens van noten allergie gehoord?
      Omdat 1 op de 100 mensen hier last van heeft hoeft toch niet te betekenen dat dit geheel verbannen moet worden?
      Ik zeg niet dat iemand snoep moet opnemen in zijn schema ik zeg dat het kan en dat het in de states veel gedaan wordt.
      Op je eerste opmerking: Nee dat is zeker niet zo.
      Op je tweede opmerking: Dat het in de USA gebeurd wil nog niet zo zeggen dat we het hier ook maar meteen klakkeloos over moeten nemen. Doe ons dan ook maar een dozijn JSF's erbij..of niet soms?
      En dat het kan dat snap ik. Maar dat het de beste oplossing is? Nee niet echt.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Op je eerste opmerking: Nee dat is zeker niet zo.
        Op je tweede opmerking: Dat het in de USA gebeurd wil nog niet zo zeggen dat we het hier ook maar meteen klakkeloos over moeten nemen. Doe ons dan ook maar een dozijn JSF's erbij..of niet soms?
        En dat het kan dat snap ik. Maar dat het de beste oplossing is? Nee niet echt.
        Je hoort mij nergens zeggen dat het de beste oplossing is volgens mij?
        Het zal zeker niet de beste oplossing zijn maar het kan wel.

En laten we eerlijk wezen DSO in het verleden nam jij toch ook iedere avond zo'n speciaal biertje voor de antioxidanten kan ik me nog herinneren? Of dat de beste oplossing is/was om aan antioxidanten te komen
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Je hoort mij nergens zeggen dat het de beste oplossing is volgens mij?
          Het zal zeker niet de beste oplossing zijn maar het kan wel.

En laten we eerlijk wezen DSO in het verleden nam jij toch ook iedere avond zo'n speciaal biertje voor de antioxidanten kan ik me nog herinneren? Of dat de beste oplossing is/was om aan antioxidanten te komen
          Je hebt ook gelijk. En nee het is niet DE BESTE manier. Maar ik wilde er mee experimenteren uit vrije wil en het heeft mij deels opgeleverd wat ik er van verwachtte. Overigens heb ik er altijd bij gezegd dat het voor bodybuilders in de cut niet de juiste optie is. Je gaint namelijk altijd vet.
          Ik train meer voor kracht dus mij boeit extra vet niet echt.
          Ik ben overigens wel verder gegaan in herstel en kracht dus ik ben tevreden over mijn eigen experimentje! Overigens mooie foto bro!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Wie kan zich nog de reclame herinneren met Daphne Deckers met een lolly, "goed voor je hersenen en het bevat géén vet" vermeldde zij vrolijk als semi-deskundig (want boek geschreven) moeder tegenover de andere moeders, voer je kinderen dit hersenfood.

Die reclame werd hier verbannen. In het land van de onbegrensde mogelijkheden -USA- kun je kennelijk nog gewoon je snoep pluggen als goede post-workout. Met vette reclamebudgetten kun je een hoop bereiken. Vervang Daphne voor een boegbeeld passend bij de doelgroep, koop de heer B. Builder om en laat hem met een big smile zeggen dat hij het ook eet. Yeah right, zó komt hij dus aan die spierballen... iedereen aan de Haribo.

Geef mij maar gewoon fruit. Duivensuiker zit in.... druiven. Waarom zou je de suikers eruit halen en door je water mengen als je de hele druif kunt hebben?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
              Geef mij maar gewoon fruit. Duivensuiker zit in.... druiven. Waarom zou je de suikers eruit halen en door je water mengen als je de hele druif kunt hebben?
              Zo zie ik het ook. Hoe minder voedsel is bewerkt hoe beter het vaak is.

Comment

Wie kan zich nog de reclame herinneren met Daphne Deckers met een lolly, "goed voor je hersenen en het bevat géén vet" vermeldde zij vrolijk als semi-deskundig (want boek geschreven) moeder tegenover de andere moeders, voer je kinderen dit hersenfood.

Die reclame werd hier verbannen. In het land van de onbegrensde mogelijkheden -USA- kun je kennelijk nog gewoon je snoep pluggen als goede post-workout. Met vette reclamebudgetten kun je een hoop bereiken. Vervang Daphne voor een boegbeeld passend bij de doelgroep, koop de heer B. Builder om en laat hem met een big smile zeggen dat hij het ook eet. Yeah right, zó komt hij dus aan die spierballen... iedereen aan de Haribo.

Omdat het duurder is.....

Comment

Druivensuiker word meestal gewonnen uit mais, druiven bestaan uit gelijke hoeveelheden glucose en fructose en een kleinere hoeveelheis sucrose, dus om hier de glucose uit te winnen zou een erg duur verhaal worden...
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                    Druivensuiker word meestal gewonnen uit mais, druiven bestaan uit gelijke hoeveelheden glucose en fructose en een kleinere hoeveelheis sucrose, dus om hier de glucose uit te winnen zou een erg duur verhaal worden...
                    Duur? De druiven waren vorige week in de bonusaanbieding en mijn lichaam weet de suikers heel efficiënt te extraheren.

Comment

Inderdaad, druivensuiker wordt niet eens uit druiven gewonnen.
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Duur? De druiven waren vorige week in de bonusaanbieding en mijn lichaam weet de suikers heel efficiënt te extraheren.
                        Druiven in de aanbieding?, zal wel ongeveer 2 euro per 500 gram zijn geweest, dat maakt 5x20 gram suiker waarvan de helft uit glucose bestaat, maakt dus 50 gram glucose voor 2 euro, in vergelijking met een pak druivensuiker van zonnatura ben je dus in de bonus aanbieding 20 euro kwijt voor dezelfde hoeveelheid wat bij zonnatura 1,25 kost, dus ben je 18,75 euro meer kwijt en dat is dan in de aanbieding, normaal kost het 3 euro per 500 gram maakt 30 euro en dat is 28,75 duurder dan zonnatura.......kortom een duur verhaal, ook al werkt jouw lichaam heel efficient...

Druivensuiker(glucose wat gewonnen is uit bv mais en niet van druiven) van zonnatura per pak van 500 gram 1,25 euro

Comment

Inderdaad, druivensuiker wordt niet eens uit druiven gewonnen.
                          Het heet druivensuiker in de volksmond, en inderdaad druiven worden niet voor de winning gebruikt zoals Oki al zegt.

Fruit is inderdaad ook duur. Je kunt ook kiezen voor ander fruit dan druiven.

Comment

Druiven in de aanbieding?, zal wel ongeveer 2 euro per 500 gram zijn geweest, dat maakt 5x20 gram suiker waarvan de helft uit glucose bestaat, maakt dus 50 gram glucose voor 2 euro, in vergelijking met een pak druivensuiker van zonnatura ben je dus in de bonus aanbieding 20 euro kwijt voor dezelfde hoeveelheid wat bij zonnatura 1,25 kost, dus ben je 18,75 euro meer kwijt en dat is dan in de aanbieding, normaal kost het 3 euro per 500 gram maakt 30 euro en dat is 28,75 duurder dan zonnatura.......kortom een duur verhaal, ook al werkt jouw lichaam heel efficient...

Druivensuiker(glucose wat gewonnen is uit bv mais en niet van druiven) van zonnatura per pak van 500 gram 1,25 euro
                            Wat jammer dat ik slecht ben in cijfers. Kon ik de gezondheidswinst voor je uitrekenen. Alhoewel, niet alles is in geld uit te drukken zoals de gezondheidswinst die je behaalt door hele druiven te eten, of ander fruit. Fruit bestaat uit veel meer dan 'koolhydraten', die versimpeling van voedsel zie ik hier maar al te vaak voorbij komen. Helaas.

Comment

Wat jammer dat ik slecht ben in cijfers. Kon ik de gezondheidswinst voor je uitrekenen. Alhoewel, niet alles is in geld uit te drukken zoals de gezondheidswinst die je behaalt door hele druiven te eten, of ander fruit. Fruit bestaat uit veel meer dan 'koolhydraten', die versimpeling van voedsel zie ik hier maar al te vaak voorbij komen. Helaas.

Nogmaals, wanneer je dextrose neemt na een training als post wo, neem je meestal zo'n 40 tot 50 gram, wanneer je die hoeveelheid in uit druiven wilt halen eet je er ook nog eens 40 tot 50 gram fructose bij in, en we weten inmiddels wat die hoeveelheden fructose met je vldl en lever doet, niks gezonder om gewoon dextrose van zonnatura te nemen als post wo ipv jouw bonusaanbiedingdruifjes.......

Comment

Nogmaals, wanneer je dextrose neemt na een training als post wo, neem je meestal zo'n 40 tot 50 gram, wanneer je die hoeveelheid in uit druiven wilt halen eet je er ook nog eens 40 tot 50 gram fructose bij in, en we weten inmiddels wat die hoeveelheden fructose met je vldl en lever doet, niks gezonder om gewoon dextrose van zonnatura te nemen als post wo ipv jouw bonusaanbiedingdruifjes.......
                                Deze 'we' weet dat niet. Wil je mij uitleggen wat er slecht aan is als je post wo fructose binnen krijgt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X