Hallo B'netters. Heb mezelf zo'n elektronische weegschaal gekocht die alles meet in je lichaam (of dit zijn werk doet weet ik nie
).
In ieder geval, wou even jullie mening weten over deze stats, mijn doel is spiermassa maar tegelijk zou ik men vet% nog willen verlagen. Ik kom van 80kg met een vet% van 25% vóór ik begon met trainen (4 jaar geleden). Nu merk ik dat ik ook drastisch in gewicht ben gezakt en ben bang dat dit ook spiermassa zou zijn. Of vallen deze stats nog mee vinden jullie ? Als ik mezelf doodbulk dan krijg ik gauw weer een vet% van boven de 20% maar men kracht gaat er wel goed op vooruit (FB schema, Ma,Wo,Vr). Cardio doe ik niet maar soms ga ik wel samen met men vriendin joggen/lopen buiten. (2x per maand)
Meting @ Vrijdag 2 maart 2012 (13.00u) (Nuchtere maag weliswaar)
Gewicht; 74,1 KG
Vet%; 15 %
Vocht%; 57,6 %
Spier%; 42,9 %
BMI; 23,4
BMR; 1826
Hierbij dus men vragen,
1) Zijn deze stats aan de magere kant ? (Wel zeer goede krachtprestaties)
2) Zou ik veel spiermassa kwijt geraakt zijn als je het verschil ziet van 80kg met 25% bf en nu 74,1kg met 15% of zit ik wel goed met massa winst op % vlak ?
Foto's post ik nog wel eens als ik de apparatuur ervoor heb.
Hoop op jullie motivatie!

In ieder geval, wou even jullie mening weten over deze stats, mijn doel is spiermassa maar tegelijk zou ik men vet% nog willen verlagen. Ik kom van 80kg met een vet% van 25% vóór ik begon met trainen (4 jaar geleden). Nu merk ik dat ik ook drastisch in gewicht ben gezakt en ben bang dat dit ook spiermassa zou zijn. Of vallen deze stats nog mee vinden jullie ? Als ik mezelf doodbulk dan krijg ik gauw weer een vet% van boven de 20% maar men kracht gaat er wel goed op vooruit (FB schema, Ma,Wo,Vr). Cardio doe ik niet maar soms ga ik wel samen met men vriendin joggen/lopen buiten. (2x per maand)
Meting @ Vrijdag 2 maart 2012 (13.00u) (Nuchtere maag weliswaar)
Gewicht; 74,1 KG
Vet%; 15 %
Vocht%; 57,6 %
Spier%; 42,9 %
BMI; 23,4
BMR; 1826
Hierbij dus men vragen,
1) Zijn deze stats aan de magere kant ? (Wel zeer goede krachtprestaties)
2) Zou ik veel spiermassa kwijt geraakt zijn als je het verschil ziet van 80kg met 25% bf en nu 74,1kg met 15% of zit ik wel goed met massa winst op % vlak ?
Foto's post ik nog wel eens als ik de apparatuur ervoor heb.
Hoop op jullie motivatie!

Comment