Weggegooid geld?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit heb ik gisterenavond gezien op RTL4.

Op het moment dat het volgende voorbij kwam toen ze een sportschool binnenliepen : "Natuurlijk trainen ze hier allemaal puur natuur" om vervolgens METEEN mensen te ondervragen of ze whey "gebruiken". -> in een anabolen context.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Dit heb ik gisterenavond gezien op RTL4.

Op het moment dat het volgende voorbij kwam toen ze een sportschool binnenliepen : "Natuurlijk trainen ze hier allemaal puur natuur" om vervolgens METEEN mensen te ondervragen of ze whey "gebruiken". -> in een anabolen context.
      De bekende whey spuiters.....

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        de bekende whey spuiters.....
        +1
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          De bekende whey spuiters.....
          snellere opname van de eiwitten rechtstreeks in het bloed...
          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Enige supplement met een anabole werking is creatine, je herstelt er beter door. Verder kost het allemaal veuls te veel geld sowieso. Heb zelf ook een tijdje een PWO gebruikt, zie geen enkel verschil met nu.
            Lid van de 200 club

Comment

Sommige mensen helpt het wel degelijk !

Dan is het niet dat er een werkzame stof in zit maar dat ze het idee hebben dat er "iets" werkt ...

Werkt imo beter tussen de oren dan over een heel lichaam

Crea en Whey en sommige aanverwante producten lijkt me toch al wel bewezen

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                @inferno jij wil zegt dat fatburners geen toegevoegde waarde heeft??

Ik zelf ben het nu aan het testen heb 1 week even zonder een fatburner gedaan en ga nu een week met fatburner doen kijken of het enig verschil maakt.

haha,aan de fatburners.en dan ook nog 70 kilo bp.wat een lol.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
                  haha,aan de fatburners.en dan ook nog 70 kilo bp.wat een lol.
                  Ga je nou op alles van mij lopen vitten, omdat ik je gewoon de waarheid heb verteld ??
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Hij is echt irritant he ??

Word maar eens tijd dat hij over de brug komt met een foto van dat geweldige lichaam van hem

Comment

Ik denk ook dat bij vele producten de echte waarde in het gevoel zit wat je erbij krijgt. Als je denkt dat je langer door kan gaan door en bepaalde burner of iets anders - dan kan je dat meestal ook. En dan krijg je toch en beter resultaat. Zeker niet zo snel als in de reklame of op de verpakking - maar toch !

Comment

Gewoon de haat van jaloerse mensen die te lui zijn om zelf hun lichaam onder handen te nemen.

Me ouders hadden het ook gezien en begonnen gelijk tegen mij te vertellen dat ik het verkeerd aan pak.
                        Yeh Right.

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                          Hij is echt irritant he ??

Word maar eens tijd dat hij over de brug komt met een foto van dat geweldige lichaam van hem
                          Inderdaad, en gewoon omdat die de waarheid niet kan hendelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X