beetje hulp gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beetje hulp gezocht

Men moeder wil afvallen.
    Ze heeft best wat rugklachten en wil niet naar de sportschool dus wie weet goede oefeningen voor thuis te doen (en goed is als cardiosessie)?

Wat tips om haar voeding licht te veranderen? ze wil het kunnen volhouden.

Meer maaltijden, eiwitten, ongezouten noten?
    Ze doet dus niet aan krachttraining.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Je voeding veranderen is echt een groot deel en zal wel helpen maar cardio en KT is denk ik wel nodig.. misschien kan ze wel gewoon op de loopband 30-45 min of buiten wandelen is ook goed

Comment

Bij mijn moeder die ik nu ga helpen na de middag heb ik net ook wat aan de hand.

Dit is echt moeilijk. Ze heeft fibro en ze is daardoor niet alleen dikker geworden maar ook onbeweegbaar omdat ze zoveel pijn begon te krijgen in haar spieren. Wandelen is al zelf te moeilijk aan het worden.

Nu dacht ik eraan om haar een eiwitdieet te geven waarmee de spieren genoeg bouwmiddelen krijgen om de fibro tegen te gaan. Maar ze kan uiteraard niet aan sport doen. Dus zijn er tips om ze 25 kg kwijt te doen geraken?

Axel: Ik denk dat een fietsen wel goed zou lukken. Of misschien snelwandelen. Met rugklachten zou ik opletten bij joggen. Eventueel kun je haar ook advies geven over een goed postuur aannemen zodat deze langzamerhand verminderen.
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Axel, als je moeder inderdaad op haar voeding gaat letten (en daar dan ook niet miepig over gaat doen ) en toch iets meer gaat bewegen, kan het zeker al een stuk schelen. Jij hebt al genoeg geleerd om te weten welke producten ze wel kan eten en welke ze moet vermijden, denk ik zo.
        Hoe oud is ze?
        Laat haar qua bewegen rustig beginnen met elke dag een kwartier, dan een half uur, opbouwen naar een uur wandelen, niet slenteren maar stevig tempo.
        En dan volhouden, he. Elke reis begint met de eerste stap.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
          Men moeder wil afvallen.
          Ze heeft best wat rugklachten en wil niet naar de sportschool dus wie weet goede oefeningen voor thuis te doen (en goed is als cardiosessie)?

Wat tips om haar voeding licht te veranderen? ze wil het kunnen volhouden.

Meer maaltijden, eiwitten, ongezouten noten?
          Ze doet dus niet aan krachttraining.
          Schoner eten
          minder zout en vet
          bewegen ind mogelijk<wandelen>
          en wees vooral niet te streng voor jezelf.
          groene thee

Maar goed, de vraag is natuurlijk in hoeverre is zij gemotiveerd, laat haar anders een acountje aan maken hier.

Is de minste moeite/

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X