Scheur uit broeken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scheur uit broeken

Sinds ik mijn benen écht goed aanpak, groeien ze als kolen. Helaas groeit de rest van het lichaam niet zo hard, maar ik heb wel het idee dat het goed trainen van benen een positieve invloed heeft op de vooruitgang van het bovenlichaam.

Echter ben ik in de afgelopen maand door 3 broeken heen gescheurd, en dat is dan weer de mindere kant. Hebben jullie hier een oplossing voor? Is het bijvoorbeeld verstandiger om met een lager gewicht de benen te trainen, en dan gebruik te maken van meer herhalingen? Of is dit een gevolg van BB, en zal ik hier rekening mee moeten houden bij het aanschaffen van nieuwe broeken?

Voor het trainen van mijn benen doe ik de volgende oefeningen:
    Squatten, 5x5 110kg
    Leg Press 3x8 300kg
    Glutes 3x8 120kg
    Calve raise 3x8 110 kg

Groeten,
    Gerol
    Truthfulness is the new religion.

Ik zou squatten juist laag in reps houden zodat de focus op kracht ligt en niet op massa. Daarbij zal je er niet omheen kunnen dat je benen zo groot zijn, dus inderddad rekening mee houden bij het kopen van broeken
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Wees blij dat je uit broeken bent gescheurd , mooi toch als je benen goed groeien ? Je zou er gewoon rekening mee moeten houden.

Comment

110 kg pakken op de squat en dan uit je broeken scheuren?
        Lijkt me niet... Misschien geen skinnie jeans meer kopen?
        Post eens een foto van je moster legs dan!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Heb ik wat te bewijzen dan tegenover jou? Ik post geen foto's, enige wat ik graag zou willen hebben is advies om het scheuren van broeken te voorkomen. Skinny jeans is niet echt handig, als je 2m ben..
          Truthfulness is the new religion.

Comment

Koop gewoon van die rekbare broeken, heb ik ook voel ze wel gewoon rekken en alles maar nog nooit uit gescheurd terwijl mijn benen ook gewoon groeien, weet de precieze naam niet van die broeken heb ze ooit keer bij de makro gekocht
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Gerol View Post
              Heb ik wat te bewijzen dan tegenover jou? Ik post geen foto's, enige wat ik graag zou willen hebben is advies om het scheuren van broeken te voorkomen. Skinny jeans is niet echt handig, als je 2m ben..
              Yeah right

Ben zelf ook ruim 2 meter vriend, en als jij geen skinny jeans heb ga je er ook echt niet uit scheuren

tenzij je benen traint in een spijkerbroek ??

BTW denk dat de meesten hier bijvoorbeeld ook wel een blouse kunnen scheuren als je de rug aanspant, dat moet je dan dus gewoon niet doen

Comment

Ik pas ook alleen nog de regular maten van bijv. jeansmerken zoals Replay. En zelfs dan moet ik ze een stuk wijder dan lang nemen, terwijl ik 1.92 ben (geen 2m maar toch). Dus tsja, als je per se jeans wil dragen, want joggingsbroeken zijn veel makkelijker uiteraard :P, dan zul je gewoon grotere moeten kopen.

In Amsterdam is er Mooxx, "voor de brede en lange man", Mooxx. Ze hebben ook filialen in andere steden, dus kijk maar eens of dat een optie is! Succes
                Laissez Faire

Comment

Je hoeft niets te bewijzen tegenover mij, maar open dan niet zo'n onzin topic!
                  Ik train zelf al jaren en squat ver boven de 110 kg en nog nooit uit mijn broek gescheurd. Er is één echte oplossing, koop je broeken in de goede maat en niet 3 maten te klein.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Je hoeft niets te bewijzen tegenover mij, maar open dan niet zo'n onzin topic!
                    Ik train zelf al jaren en squat ver boven de 110 kg en nog nooit uit mijn broek gescheurd. Er is één echte oplossing, koop je broeken in de goede maat en niet 3 maten te klein.
                    Ik koop mijn broeken altijd 3 maten te klein voor de dames
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Wel zo sexy he als ze je 3de been ook duidelijk kunnen zien

Comment

Pantalons gaan dragen.
                        Kun je overal laten aan meten.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Voor het trainen van mijn benen doe ik de volgende oefeningen:
                          Squatten, 5x5 110kg
                          Leg Press 3x8 300kg
                          Glutes 3x8 120kg
                          Calve raise 3x8 110 kg

Groeten,
                          Gerol
                          Ik mis hamstring oefeningen om het geheel in balans te houden.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Verlaag je vetpercentage.
                            Zelf squat ik 10x 110 op 193cm en heb dit probleem nog nooit gehad.
                            Wel zie ik bij 13% of hoger dat mn dijen elkaar raken. So get ripped!
                            Ssssmoking

Comment

Ben van mening dat dit NIET ALLEEN met gewicht te maken heeft. Hoog in gewicht is voor powerlifters. Bbers gebruiken een gewicht op hun spiervezels aan te spreken. Om met sporten en voeding groei proberen te krijgen.
                              het zou best kunnen dat hij groeit op 110 kilo als hij er nog genoeg bij voelt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X