Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik hoorde laatst ergens dat het slecht is om hard te lopen als je ook je armen traint.
is dit echt zo of is dit bullshit?
want ik loop hard en train biceps evenveel
Het is niet zo goed om hard te lopen met gewichtjes in je handen, verder zie ik geen problemen. Zolang er voldoende rust is en ook nog voldoende voeding voor je krachttraining. Die hopelijk niet alleen uit armtraining bestaat?
Het is niet zo goed om hard te lopen met gewichtjes in je handen, verder zie ik geen problemen. Zolang er voldoende rust is en ook nog voldoende voeding voor je krachttraining. Die hopelijk niet alleen uit armtraining bestaat?
neenee,
ook rug/buik/schouders/benen hoor
maar ik train mn spieren op maandag en woensdag (na voetbal trainen), en soms vrijdags, (een sub training dan)
en Vrijdagsmiddags loop ik ook wel eens hard, kan toch gewoon?
Keuzes maken of goeien of hardlopen........hardlopen is slecht voor groei.
Voetbal kan wel omdat het interval is met veel explosieve sprinten en veel relatief rust tussendoor, maar gewoon een uur hardlopen oid...niet goed voor BB. Beter je energie in krachttraining en herstel/groei gooien.
De link hardlopen en armen...is BS, gaat om hardlopen en alle spieren die je traint.
Keuzes maken of goeien of hardlopen........hardlopen is slecht voor groei.
Voetbal kan wel omdat het interval is met veel explosieve sprinten en veel relatief rust tussendoor, maar gewoon een uur hardlopen oid...niet goed voor BB. Beter je energie in krachttraining en herstel/groei gooien.
dan kies ik voor de groei..
Maar kan ik wel op maandag en woensdag aaf na mn voetbaltraining nog wel mn trainingen blijven doen of? beter op dinsdag en donderdag?
Ik denk dat je na voetbaltraining te weinig nuttige energie over hebt om goed krachttraining te doen, beter op andere avonden doen dan.
Als je wil groeien moet je echt alles kunnen geven en dat kost immens veel kracht en energie wat je niet KAN hebben na een goede voetbaltraining. Dus idd op de dinsdag en donderdag zwaar krachttraining pakken. Zou dan voor jou dinsdag UB worden en donderdag LB denk ik. Vrijdag hersteldag.....je voetbalt op zaterdag zeker? Je traint immers maandag en woensdag?
Yep is het beste, vrijdag goed eten en hoog in je eiwitten voor herstel.
Je mag wel een stuk (evt stevig)wandelen voor je doorbloeding van je benen en beter herstel, maar niet gaan hardlopen. Donderdag echt verschrikkelijk zwaar gaan gewoon op je benen en groeien met die dingen.
dinsdag stuk gaan op UB. Eventueel UB schemaatje staat in vraagstuk van Toph, http://forum.bodynet.nl/trainingssch...-training.html
succes.
Verbrand veel kcal en daarnaast kost het veel energie.. Toch vind ik persoonlijk dat hardlopen niet slecht hoeft te zijn. Als jij een goede conditie opbouwt is dit toch juist weer positief voor bb?
En daarnaast, veel hardlopers hebben enorme benen..
Sprinters: Jawel
Duurlopers: Alles behalve
Persoonlijk vind ik conditie in de regel ook gewoon lekker, zeker als je voetbalt, dus daar wat tijd aan besteden kan geen kwaad imo, maar wil je dat opbouwen, moet je m.i. toch echt (High Intensity) Interval Training doen (let wel op je rust).
Verbrand veel kcal en daarnaast kost het veel energie.. Toch vind ik persoonlijk dat hardlopen niet slecht hoeft te zijn. Als jij een goede conditie opbouwt is dit toch juist weer positief voor bb?
Aerobe conditie is wat anders dan anearobe conditie. En ik denk dat je het eerder over sprinters hebt, maar die trainen als gewichtheffers en hebben vaak een goede fysiek.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment