Trainingsmaatje gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Verder niemand van het stoere volk der Friezen hier?
    Leeuwarden reporting in , alhoewel denk ik dat ik jouw training niet bijhoud als ik die PR's zie. dang bro
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

bij wijchen of mill binnenkort. kent niemand dus zeg maar nijmegen :B

Comment

ik woon toevallig in Capelle a/d ijssel en ik train regelmatig bij f4f weet niet precies wat je doelstelling is ? ik train regelmatig met verschillende mensen

ik train overigens bij de hoofdweg !

Comment

Originally posted by Jera View Post
          ik woon toevallig in Capelle a/d ijssel en ik train regelmatig bij f4f weet niet precies wat je doelstelling is ? ik train regelmatig met verschillende mensen

ik train overigens bij de hoofdweg !
          Capelle heeft toch maar 1 FFF? Mijn doelstelling is overigens door samen te trainen meer uit mijn training te halen.

Comment

Originally posted by inabouw View Post
            Capelle heeft toch maar 1 FFF? Mijn doelstelling is overigens door samen te trainen meer uit mijn training te halen.
            Ik train ook bij de FFF in capelle doe dit alleen op de donderdag en zaterdag af en toe ook op de woensdag... de maandag train ik altijd in barendrecht bij de FFF. Ik weet niet of je een mannelijke of vrouwelijke trainingsmaat zoekt? Hoe je schema eruit ziet (welke spiergroepen je op welke dagen traint etc.)?
            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X