Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik woon toevallig in Capelle a/d ijssel en ik train regelmatig bij f4f weet niet precies wat je doelstelling is ? ik train regelmatig met verschillende mensen
ik woon toevallig in Capelle a/d ijssel en ik train regelmatig bij f4f weet niet precies wat je doelstelling is ? ik train regelmatig met verschillende mensen
ik train overigens bij de hoofdweg !
Capelle heeft toch maar 1 FFF? Mijn doelstelling is overigens door samen te trainen meer uit mijn training te halen.
Capelle heeft toch maar 1 FFF? Mijn doelstelling is overigens door samen te trainen meer uit mijn training te halen.
Ik train ook bij de FFF in capelle doe dit alleen op de donderdag en zaterdag af en toe ook op de woensdag... de maandag train ik altijd in barendrecht bij de FFF. Ik weet niet of je een mannelijke of vrouwelijke trainingsmaat zoekt? Hoe je schema eruit ziet (welke spiergroepen je op welke dagen traint etc.)?
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment