Klopt deze behoefte?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klopt deze behoefte?

http://i44.tinypic.com/34qv5ds.png

Klopt dit denken jullie?

Sinds je onder je stats je vet% hebt staan. Kun je beter een calculatie gebruiken die ook rekening houd met vvmm. Weet deze niet uit mijn hoofd sorry.

Comment

probeer het een paar weken en kijk wat er gebeurd met je vet% zou ik zeggen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        probeer het een paar weken en kijk wat er gebeurd met je vet% zou ik zeggen.
        als ik VP erin voer krijg ik 1900 calorieen

maar ik weet het allemaal gewoon even niet meer ik snap neit hoe ik een voedingsschema moet maken

Comment

You Can't Just Eat Your Way To More QUALITY Muscle Mass! - #28 - YouTube

Comment

Die kerel herhaalt 10 x hetzelfde maar vertelt niet wat dan wel de juiste manier is. Hij blijft er maar op doorhameren dat je niet "quality muscle" kan opbouwen door uit te rekenen hoeveel je nodig hebt en dan vervolgens meer eten dan dat. Je shirt zal misschien een maatje groter worden, en de getallen op de weegschaal zullen hoger zijn maar het werkt niet. Dat is het enige wat hij wel 10 x herhaald. Maar hoe moet het dan wel?

Comment

Oke ik heb video gekeken en meeste weet ik al maar ik snap gewoon niet hoe je die voedingsschema met dat excelbestandje maakt en ik denk ook dat ik verkeerd train.. heb eigenlijk iemand nodig die me helpt
              ik snap het gewoon allemaal niet meer

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                Die kerel herhaalt 10 x hetzelfde maar vertelt niet wat dan wel de juiste manier is. Hij blijft er maar op doorhameren dat je niet "quality muscle" kan opbouwen door uit te rekenen hoeveel je nodig hebt en dan vervolgens meer eten dan dat. Je shirt zal misschien een maatje groter worden, en de getallen op de weegschaal zullen hoger zijn maar het werkt niet. Dat is het enige wat hij wel 10 x herhaald. Maar hoe moet het dan wel?
                dit is slechts een deel wat ik geleerd heb tijdens zijn coaching. Hiermee probeert hij gewoon te zeggen dat niet alles zwart of wit is

Manier van dynobet was prima.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  dit is slechts een deel wat ik geleerd heb tijdens zijn coaching. Hiermee probeert hij gewoon te zeggen dat niet alles zwart of wit is

Manier van dynobet was prima.
                  Dus hij wilt ermee gewoon benadrukken dat een calculatortje die je invult op internet waar zo je behoefte uit komt rollen niet werkt?

Met de manier van Dynobet heb je het over; bijv. 3000 kcal elke dag nemen en dan na 2 weken kijken of je bent aangekomen, zo niet dan is dat je onderhoud? (dit is trouwens de methode die ik vanaf morgen ga uittesten om me onderhoud te berekenen).

Comment

Dus hij wilt ermee gewoon benadrukken dat een calculatortje die je invult op internet waar zo je behoefte uit komt rollen niet werkt?

Met de manier van Dynobet heb je het over; bijv. 3000 kcal elke dag nemen en dan na 2 weken kijken of je bent aangekomen, zo niet dan is dat je onderhoud? (dit is trouwens de methode die ik vanaf morgen ga uittesten om me onderhoud te berekenen).
                    Ja precies, calculator kan dat niet weten.

Ja daar heb ik indd over en volgens mij was het per 4 weken, weet niet meer zeker

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      Ja precies, calculator kan dat niet weten.

Ja daar heb ik indd over en volgens mij was het per 4 weken, weet niet meer zeker
                      Oja het is inderdaad voor 5 weken.

Voor Barbrother;

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...tml#post936758

Is een betere manier om je behoefte te berekenen dan die calculator

Comment

Oja het is inderdaad voor 5 weken.

Voor Barbrother;

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...tml#post936758

Is een betere manier om je behoefte te berekenen dan die calculator
                        Oke gedaan maar ik snap nu helemaal nisk van voeding ofzo.. als iemand me daar mee zou kunnen helpen

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                          Oke gedaan maar ik snap nu helemaal nisk van voeding ofzo.. als iemand me daar mee zou kunnen helpen
                          Stel je vragen en we helpen je .

Gewoon de sticky's lezen over voeding, en verder veel berichten lezen in de voeding sectie en je wordt een stuk wijzer wat betreft voeding.

Comment

Stel je vragen en we helpen je .

Gewoon de sticky's lezen over voeding, en verder veel berichten lezen in de voeding sectie en je wordt een stuk wijzer wat betreft voeding.
                            Even doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X