Pecs een gedeelte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pecs een gedeelte

Hey mensen sinds ik train zijn mijn borsten goed gegroeid en best hard geworden alleen heb ik een gedeelte wat echt niet groeit en ik weet niet precies welke oefening ik hier voor moet doen..
    hier ene foto om het beeld een beetje te geven

dat gemarkeerde stuk is nog steeds 'zacht' terwijl de rest wel hard is

welke oefening is hier voor nodig of ligt dit aan iets anders

Vetpercentage verlagen.. of je hebt last van gyno..

Maar aangezien je vp op 18% staat denk ik eerder dat je te hoog in je vet zit. en daarom daar vet hebt ipv spiermassa
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Vetpercentage verlagen.. of je hebt last van gyno..

Maar aangezien je vp op 18% staat denk ik eerder dat je te hoog in je vet zit. en daarom daar vet hebt ipv spiermassa
      Hmm denk geen gyno, maar waarom heb ik dat op andere delen van mijn borst niet zo veel vet en specifiek onder mn tepel

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
        Hmm denk geen gyno, maar waarom heb ik dat op andere delen van mijn borst niet zo veel vet en specifiek onder mn tepel
        Heeft iedereen volgens mij.. ik heb het ook.. ben zelf ook gyno gevoelig.. heb je ook beetje pafferige tepels? Betekent neit dat je direct gyno hebt maar iig dat je meer klierweefsel rond dat punt hebt.

Maar gast ff serieus.. met 18% vet heb iedereen hangtieten..

Comment

Heeft iedereen volgens mij.. ik heb het ook.. ben zelf ook gyno gevoelig.. heb je ook beetje pafferige tepels? Betekent neit dat je direct gyno hebt maar iig dat je meer klierweefsel rond dat punt hebt.

nee heb geen hangtieten echt niet en als je met pafferige tepels grote tepels bedoelt dan ja

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
            nee heb geen hangtieten echt niet en als je met pafferige tepels grote tepels bedoelt dan ja
            njah probably gewoon wat meer klierweefsel.. beetje bodyfat..

Ik zou eerst maar eens terugcutten.

Comment

als je werkelijk op 18% oid zit dan mis je nog wat spiermassavoordat je echt de lijnen gaat zien

Comment

denk dat je minder hebt als 18% niet? maar het vet zakt nar beneden in je tiet he ;P is het laatste wat weg gaat.

Comment

tiet- en tepeldiscussie, geil! daar ga ik me in mengen:

Gewoon blijven trainen die tetten vriend. Beetje vp verlagen en het komt vanzelf.

Comment

Originally posted by tve90 View Post
                    denk dat je minder hebt als 18% niet? maar het vet zakt nar beneden in je tiet he ;P is het laatste wat weg gaat.
                    hmm rond e 17-18% en denk wel dat het klopt wat je nu zegt

Comment

Zit zelf op de 13-14% en nog steeds is dat deel vd de borst nog wat soft, terwijl het bovenop hard is en je een beetje de aanhechtingen ziet bij het borstbeen. Gewoon kwestie van geduld dus.
                      Train hard or go hormone

Comment

Ik sta op 17 procent en heb echt geen hangtieten, heb zelf 4 zichtbare buikspieren.
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Zit zelf op de 13-14% en nog steeds is dat deel vd de borst nog wat soft, terwijl het bovenop hard is en je een beetje de aanhechtingen ziet bij het borstbeen. Gewoon kwestie van geduld dus.
                          Hmm precies zelfde
                          Originally posted by wzoet View Post
                          Ik sta op 17 procent en heb echt geen hangtieten, heb zelf 4 zichtbare buikspieren.
                          Dit klinkt als bs omdat ze zeggen dat je rond 10% en minder abs krijgt
                          maar kan best

Comment

Gewoon cutten, ik sta op 15.6% en heb precies hetzelfde. Al is het ook wel een beetje genetisch bepaald, vet hoopt zicht bij iedereen ergens anders op.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
                              Gewoon cutten, ik sta op 15.6% en heb precies hetzelfde. Al is het ook wel een beetje genetisch bepaald, vet hoopt zicht bij iedereen ergens anders op.
                              hmm kan best, ik heb het vooral bij mn zij en als dat het geval is ook onder mn tiet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X