Pomp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pomp

Hallo allemaal,

Tijdens het trainen heb je soms zo'n heerlijke pomp, doordat er meer bloed naar je spieren gepompt wordt. Ik zie steeds vaker pre-workout middelen, waar je een 'super harde pomp' van krijgt. Maar wat heb je daaraan? Groeien je spieren harder als je met trainen een harde pompt hebt?
    heb gezocht, maar vond alleen het feit dat een pomp het bloedpompen naar de spieren is..

Bedankt.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Persoonlijk vindt ik het onzin "extreem harde pomp" tenzij die pre workout je aderen wijder maakt is het pure onzin. Waarom zou je een extra grote/harde pomp willen hebben ik neem aan dat je voedings stoffen beter bij je spieren aankomen.

PS: als ik een pomp zou hebben die nog harder is dan zou ik letterlijk uit mijn vel scheuren.
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Pomp is rekken van de fascia. Daarnaast nog extreem stretching en dan ben je goed f*cked...
      Maar pre workouts is meer voor jezelf, het geeft een gevoel dat je lekker bezig bent door die pomp en je krijgt er wellicht wat meer reps uit.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
        Persoonlijk vindt ik het onzin "extreem harde pomp" tenzij die pre workout je aderen wijder maakt is het pure onzin. Waarom zou je een extra grote/harde pomp willen hebben ik neem aan dat je voedings stoffen beter bij je spieren aankomen.

PS: als ik een pomp zou hebben die nog harder is dan zou ik letterlijk uit mijn vel scheuren.
        haha jaa ik neem ze ook niet, maar ik vraag me af wat voor nut het heeft om een nog hardere pomp te hebben, ziet er stoerder uit ofzo?

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Pomp is rekken van de fascia. Daarnaast nog extreem stretching en dan ben je goed f*cked...
          Maar pre workouts is meer voor jezelf, het geeft een gevoel dat je lekker bezig bent door die pomp en je krijgt er wellicht wat meer reps uit.
          Oke, maar als je er meer reps uitkrijgt, wordt je dus eigenlijks sterker met een harde pomp..

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
            Oke, maar als je er meer reps uitkrijgt, wordt je dus eigenlijks sterker met een harde pomp..
            Dat is wat ze beweren :P Ikzelf heb paar keer Noxipro gebruikt maar ik merkte er tijdens trainen NIKS van... behalve na het trainen was ik zo gaar als wat en slapen lukte niet meer. :P
            Dus ik ben van mening dat het allemaal tussen de oren zit...

Comment

Denk meer omdat je psychisch denkt van ik ben goed bezig, dat je dan nog paar reps eruit krijgt. Niet dat de pomp daar zelf voor zorgt.

edit: Mr loaded was me voor .

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                Waarom zou je een extra grote/harde pomp willen hebben
                Ik denk dat de meeste hier toch wel elke dag weer een nieuwe reden kunnen bedenken.

Overigens zouden die middeltjes in theorie moeten helpen. Een vergrote doorvoer van bloed zou ervoor kunnen zorgen dat er een sneller herstel van pO en pOH in de spier plaats vindt. (oftewel, meer zuurstof en minder zuur.) Hoeveel het je in werkelijkheid scheelt, durf ik je echter niet te zeggen, maar mijn gezonde verstand zegt me dat het gerommel in de marge is.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                  Nou niet echt 'sterker' je krijgt er mischien 1 a 2 reps meer uit, licht ook een beetje aan de ingredientenlijst, de eene is meer gericht op pomp en de andere weer op wat meer energy....

Ik train 7 van de 10x met pre workout, vind het lekkerder.. Vooral de pomp.. Ik had laatst game over en de pomp was dik en dat voor een tientje. Prima te doen... Baad het niet dan schaad het niet....
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

oke, thanks allemaal!

Comment

Ik denk dat de meeste hier toch wel elke dag weer een nieuwe reden kunnen bedenken

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
                        Dat is wat ze beweren :P Ikzelf heb paar keer Noxipro gebruikt maar ik merkte er tijdens trainen NIKS van... behalve na het trainen was ik zo gaar als wat en slapen lukte niet meer. :P
                        Ik merkte er de eerste paar keer bij No-Xplode ook niks van, maar na een weekje ongeveer begon het echt goed te werken. Ik kon langer door trainen en meer reps met zwaardere gewichten..
                        Misschien een kwestie van tijd ?

Comment

Dat dacht ik ook maar ik heb het toch maar eens geprobeerd. Ik gebruik sinds kort Rush van Stacker NVE (XXL Nutrition) en ik moet zeggen dat het wel degelijk werkt. Je krijgt een enorme boost voor je training. Er is echter toch een nadeel. Het heeft een negatief effect op je libido. Als je van plan bent om 's avonds van bil te gaan heb je een probleem. De volgende dag is het probleem weg, dat wel.

Comment

Ik train de laatste tijd weer vaker met een pre workout. Krijg ik meer focus van en wat meer energie en door de focus gaat alles stukken beter.
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Wie heeft er ook bijverschijnselen van pre workout middelen? En welke?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X