Please dit meen je toch niet.. 100% kans dat je niet opgelet hebt bij de wiskundeles en 101% kans dat een bubblegum nog meer inhoud heeft. Ik wil niet neerlatend doen maar dit gaat wel echt te ver..
Discussie kans berekeningen %
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by blue_eye View PostIk heb nu al meerdere posts van jou gelezen en mijn vraag aan jou is nu.
Doe je het met opzet of vergeet je per ongeluk letters te schrijven achter werkwoorden?
vb: Je hoor meestal dingen zoals...
Je vlieg 10x ergens heen...
Je doe russisch roulette...
Heb het al verschillende keren gezien en doe je dit gewoon omdat je schrik hebt om dt fouten te maken of vergeet je ze gewoon?
dus per ongeluk...ik zal er meer op gaan letten..
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostNibor, voer eens een empirisch onderzoek uit naar het roulette verhaal. Dan kan ik je namens heel bodynet de darwin award toekennen.
lijkt me een handige manier om hem uit te leggen wat kansen überhaupt zijn en hoe je het moet berekenen, aangezien hij niet eens het verschil weet tussen mogelijkheden en kansen.
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postsorry...maar ik had geen 10 voor taal...
dus per ongeluk...ik zal er meer op gaan letten..
Is geen aanval ofzo. Ben het ondertussen al wel gewoon op dit forum.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Dit is echt niet te geloven, nibor.. sean heeft het uitgelegd: kans en mogelijkheid zijn twee verschillende dingen
Mogelijkheid op neerstorten vliegtuig: stort neer/stort niet neer
kans op neerstorten vliegtuig: 1/100000
In de discussie die jij gevoerd hebt en nog steeds voert zul je je gelijk niet halen.
Wat je wel kan doen is een statement maken: 'als ik in een vliegtuig zit heb ik een 50% mogelijkheid om neer te storten.
Alsnog word je vanwege een verbasterd woord (mogelijkheid met kans) raar aangekeken. Maar in theorie zou je dan gelijk hebben
Verder vind ik het jammer dat je vasthoudt aan iets wat belachelijk is.
PS: ik wou een facepalm plaatsen maar bedacht me, aangezien iedereen uitleg verdiend over dit soort dingen:P189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostSean, ben jij bekent met het vaasmodel?
lijkt me een handige manier om hem uit te leggen wat kansen überhaupt zijn en hoe je het moet berekenen, aangezien hij niet eens het verschil weet tussen mogelijkheden en kansen.
er bestaat een MOGELIJKHEID dat er iets gaat gebeuren waardoor je neerstort..
* een motor valt uit.
* een menselijke fout.
enz..enz..
En dan heb je de kans dat het gebeurt...
* een motor valt uit. 50% wel...50% niet
* een menselijke fout. 50% wel..50% niet
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostSean, ben jij bekent met het vaasmodel?
lijkt me een handige manier om hem uit te leggen wat kansen überhaupt zijn en hoe je het moet berekenen, aangezien hij niet eens het verschil weet tussen mogelijkheden en kansen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postje gaat vliegen.
er bestaat een MOGELIJKHEID dat er iets gaat gebeuren waardoor je neerstort..
* een motor valt uit.
* een menselijke fout.
enz..enz..
En dan heb je de kans dat het gebeurt...
* een motor valt uit. 50% wel...50% niet
dan zou je volgens jou 50% van de tijd moeten neerstorten?
lijkt mij van niet, heel BN legt je uit dat je het fout doet maar je wilt toch bewijzen dat je gelijk hebt?There are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by kabaffel View Post* een motor valt uit. 50% wel...50% niet
dan zou je volgens jou 50% van de tijd moeten neerstorten?
lijkt mij van niet, heel BN legt je uit dat je het fout doet maar je wilt toch bewijzen dat je gelijk hebt?
wel dat je met iedere vlucht 50% kans heb dat het gebeurt..
ik wil geen gelijk halen ,maar gewoon mijn mening verdedigen..
De Titanic was ook onverwoestbaar... 100%...(volgens berekeningen)
We weten allemaal wat daar van over is
Comment
-
Stop aub met dit zinloze gezannik.. En nibor, houd je maar bezig met fitnessen in plaats van wiskunde, want hier ligt jouw talent zeker niet..
En stop aub met het verdedigen van je mening want het slaat totaal nergens op.. een kleuter kan je nog vertellen dat je ongelijk hebt.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostOw god nee, niet het vaasmodel! Daar werd ik ziek van op de middelbare.
Veel plezier met uitleggen. Ik steek mijn moeite in andere zaken.
Ik ga het ook niet uitleggen, gezien de reactie boven je post begrijpt hij het nogsteeds niet.
Ja nibor het klopt er zijn 2 mogelijkheden, of je stort neer of je blijft vrolijk doorvliegen. dit is wat anders dan de kans op doorvliegen of neerstorten. als dat 50/50 was dan zouden er geen piloten meer over zijn denk ik.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: