Best wel een goed pre-workout rage topic. Ga maar door Nibor, zullen heel wat PRs gezet worden vandaag. Jammer dat ik deload ;(
Discussie kans berekeningen %
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by nibor76nl View Post-50% kans ..of je gooit 6 ..of niet!!
-de kans dat je een 1 of 2 of 3 of 4 of 5 gooit is even groot als dat je 6 gooit..je hebt dus echt idd het IQ van kauwgom
- dat klopt, je hebt (als je dobbelsteen 'perfect' is) op elk cijfer evenveel kans om met 1 dobbelsteen, met 1 worp te gooien, nl 1/6Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostAls je zo doorgaat is er 100% kans dat God de domheid niet meer aan kan en je eraan gaat
En komop zeg, jij gooit 50% van de keren 6? Dat is toch niet vol te houden. Ga gokken zou ik zeggen, daar kan je in ieder geval meer mee verdienen dan met je kennis van kansberekening.
maar ik heb wel 50% kans dat het mij lukt.
met gokken heb ik ook 50% kans dat ik verlies...
En als ik precies de pech heb dat ik alle potjes verlies dan ben ik mijn geld kwijt...
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postnee.. dat zou wat zijn zeg..
maar ik heb wel 50% kans dat het mij lukt.
met gokken heb ik ook 50% kans dat ik verlies...
En als ik precies de pech heb dat ik alle potjes verlies dan ben ik mijn geld kwijt...lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
De kans dat ik op mn volgende wedstijd 1013215kg squat is dus 50%
best wel cool!!!
heb er zin in!!!
edit: mss gaat hier beter een slotje op, Nibor, het is een hopeloze zaak, veel succes verder, ik ga even een paar lotto-ticketjes gaan kopen, ik schat mn kansen hoog in vandaagLast edited by Triple Aces; 04-04-2012, 14:27.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
-
Originally posted by Triple Aces View PostDe kans dat ik op mn volgende wedstijd 1013215kg squat is dus 50%
best wel cool!!!
heb er zin in!!!
dit is niet realistisch.
de kans dat je een pr zet is 50%..maar er is ook kans dat je die dag een slecht dag heb en het net niet haal..
maar 1013215 kg is niet menselijk dus totaal niet relevant aan deze discussie
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Posthier ga je de fout in...
dit is niet realistisch.
de kans dat je een pr zet is 50%..maar er is ook kans dat je die dag een slecht dag heb en het net niet haal..
maar 1013215 kg is niet menselijk dus totaal niet relevant aan deze discussie
Jij zegt gewoon: hier heb je 50% kans en dit kan helemaal niet.
Als dat zo is, dan moet je maar eens naar een universiteit gaan en bij wiskundigen gaan zitten. Ze zullen je flink uitlachen.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
2 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
4 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment