zwaarder worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zwaarder worden

ik zal me even voorstellen. ik ben rini 25 1.87cm en weeg op wedstrijd gewicht 75kilo

ik train al geruime tijd mma en wedstrijden op 75 kilo nu wil ik naar de 85 kilo(wedstrijd gewicht) ben nu rond de 80 dus mijn vraag is wat is een goed voedingsschema en hoe vaak per week aan de hallters hangen om zwaarder te worden? (zal mijn voedingschema er nu niet op zetten om lachen te voor komen) kan iemand me op weg helpen?

Originally posted by rini25 View Post
    ik zal me even voorstellen. ik ben rini 25 1.87cm en weeg op wedstrijd gewicht 75kilo
    Welke wedstrijden? Ik neem aan geen bodybuild- of powerliftcompetities?
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

He daar, welkom.

Seanl94, MMA vechter, lijkt mij, een echte weltergewicht (71–77 kg), maar hij wil nu wedstrijden gaan doen als middelgewicht (77–85 kg), en liefst boven 85kg komen, een weekje van tevoren terug pissen naar max 85 om die ander in de puinpoejers te beuken.........

Tja voeding en training, wat voeding betreft kun je hier het een en ander lezen, http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html.

Ik weet eerlijk gezegd niet welke training voor jou de meest optimale is BB voor massa (gewicht), KT voor kracht (ivm grondwerk) of een combie , er zijn bners welke geloof ik ook mma trainen en kunnen je hier misschien beter voorlichten.

Lijkt mij dat je minimaal (waarschijnlijk) 5 kg vvm wil aankomen, belangrijk is te weten wat je echte gewicht nu is inc/exl. vetperc. , je kunt dan middels het excel voedingsfile een dieetplan samenstellen en het laten 'keuren' door de bners.

succes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X