korte en lange biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• korte en lange biceps

ik zie heel vaak mensen met korte biceps ik vind dat niet echt mooi ik wil liever lange biceps is er hier een truc voor om lange biceps te krijgen, of kan je er niks aan doen?

Wat zijn korte en lange biceps? Ze lopen toch van punt A naar B en dus afhankelijk van de lengte van je bovenarm? Of doel je op de piek die erop zit?
    Train hard or go hormone

Comment

dit bedoel ik met korte biceps, ik wil juist dat het wat meer langer is en niet net als dit.

Comment

Ligt aan je botstructuur volgens mij.

Comment

Ik kan het plaatje niet zien dus ik weet niet helemaal wat je bedoeld. Maar de positie en de vorm van de spierbuik heeft te maken met de inserties en de origo`s van de spier. Niet iets waar je op kunt trainen, zo is nu eenmaal de aanleg.

Comment

Kennisgeving voor omleiding

Comment

ik zie een normale bicep, met een opzich goed onwikkelde lange kop.
              Mind is everything.

Comment

ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, maar op die foto zie je egt een bolletje laten we zeggen die egt hoog zit etc. (zoals @toph zegt een piek) ik wil meer dat die langer is en niet zo eruit ziet.

Comment

Mind is everything.

Comment

De piek is niet trainbaar. Het insertie en origo verhaal.

Comment

Is het niet zo dat je met hammer curls de longhead traint, en met dumbell curls de 'kop' traint?
                      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                        Is het niet zo dat je met hammer curls de longhead traint, en met dumbell curls de 'kop' traint?
                        Hammer curl werkt meer op de Brachioradialis en Brachialis, heeft dus niks met "lange" en "korte" kop bedoeld.

Topicstarter; ik weet precies wat je bedoelt, maar daar is niet aan te doen. Het "stuk" van je schouder tot je onderarm bestaat uit spier en pees. Bij dat plaatje is er sprake van een wat langere pees waardoor als je de biceps aanspant er een ruimte tussen de onderarm en de biceps zit, dit is genetisch bepaald en niets aan te doen.

Zelf heb ik ook een erg lange pees en vond dit ook altijd minder mooi dan een volle biceps, maar uiteindelijk doet het er toch niet toe als je biceps maar groeit In relaxed pose zie je toch geen verschil

EDIT: Een hoge "peak" op je biceps is ook genetisch aangelegd.
                        Last edited by GespierdeMug; 15-04-2012, 13:50.
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Geef je ouders de schuld!
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                            ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, maar op die foto zie je egt een bolletje laten we zeggen die egt hoog zit etc. (zoals @toph zegt een piek) ik wil meer dat die langer is en niet zo eruit ziet.
                            Dan moet je andere ouders kiezen.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Probeer altijd bij alle oefeningen waarvoor je biceps gebruikt, zo ver mogelijk uit te strekken. Net als bij Lat pull, als je daar goed uitrekt voel je gelijk je biceps veel beter, en krijg je meer spierpijn dan normaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X