Rozijnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rozijnen

Ik vind vanaf kinds af aan rozijnen heel lekker, mij is altijd wijsgemaakt dat ze gezond zijn, aangezien het gewoon gedroogde druiven zijn, maar klopt dit wel past dit in een dieet en dan praat ik over eenmalig op zondag als tussendoortje ofso

(ik heb het niet over die rozijnen in die rooie snoep doosjes)

Ze hebben een GI van 57

Nutrient Units Value per 100 grams
    Water g 15.43
    Energy kcal 299
    Protein g 3.07
    Fat g 0.46
    Ash g 1.85
    Carbohydrate, g 79.18
    Fiber, g 3.7
    Sugars, total g 59.19
    Sucrose g 0.45
    Dextrose g 27.75
    Fructose g 29.68
    Lactose g 0.00
    Maltose g 0.00
    Galactose g 0.00
    Starch g 2.70
    En dit heb ik erover gevonden, verder zegt mij dit niet veel hahah dus vraag ik het maar
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Originally posted by InfineGhost View Post
    Ik vind vanaf kinds af aan rozijnen heel lekker, mij is altijd wijsgemaakt dat ze gezond zijn, aangezien het gewoon gedroogde druiven zijn, maar klopt dit wel past dit in een dieet en dan praat ik over eenmalig op zondag als tussendoortje ofso

(ik heb het niet over die rozijnen in die rooie snoep doosjes)

Ze hebben een GI van 57

Nutrient Units Value per 100 grams
    Water g 15.43
    Energy kcal 299
    Protein g 3.07
    Fat g 0.46
    Ash g 1.85
    Carbohydrate, g 79.18
    Fiber, g 3.7
    Sugars, total g 59.19
    Sucrose g 0.45
    Dextrose g 27.75
    Fructose g 29.68
    Lactose g 0.00
    Maltose g 0.00
    Galactose g 0.00
    Starch g 2.70

En dit heb ik erover gevonden, verder zegt mij dit niet veel hahah dus vraag ik het maar
    Dit zegt jou niet zoveel?

suikerbommetjes
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Ja maar dat is dextrose ook suikerbommetjes, dus dit zou eventueel gewoon dextrose kunnen vervangen
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Ja maar dat is dextrose ook suikerbommetjes, dus dit zou eventueel gewoon dextrose kunnen vervangen
        Je kan het gewoon vervangen ja. Denk dat het een minimale verschil gaat maken en als jij rozijnen lekker vind waarom niet.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Je kan het gewoon vervangen ja. Denk dat het een minimale verschil gaat maken en als jij rozijnen lekker vind waarom niet.
          @beide....nee, je kan dextrose niet vervangen door rozijnen!!!!

Ten eerste heeft dextrose een GI van 100 en rozijnen 57, verdorie man InfineGhost, je post het zelf die GI waarde......

Ten tweede bevat rozijnen evenveel fructose als glucose, wat inhoud dat wanneer je normaal gesproken 50 gram dextrose neemt, je bij rozijnen eveneens 50 gram aan fructose binnen krijg en we weten inmiddels wat fructose met het lichaam doet qua vldl en andere narigheden bij zulke hoeveelheden......

Comment

Oke lijkt me duidelijk, rozijnen niet meer kopen dus

Comment

Heb ik net een heerlijk mixje gemaakt van ongezouten pinda's, biologische rozijnen (1:1) afgetopt met stukjes walnoot....

Oke, rozijntjes er volgende keer uit...

Comment

Er valt geen reden om het niet meer te kopen, voor je trainingen kan je het wel gebruiken voor de extra energie.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                  ik ben niemand en ik beschik over zeer weinig kennis, luister vooral niet naar mij aangezien ik nul progressie heb geboekt met mijn visie over voeding en training die ik met name bij mijzelf heb toegepast, toch kan ik het niet laten om uit verveling wat op m´n toetsenbord te tikken, daarbij is het voor mij altijd een verrassing wat daar weer uit komt dus volgens mij kan ik dan ook niet echt geloofwaardig overkomen maar ik vind het wel leuk dat gerikketik, voor de rest ben ik volgens mij wel een toffe pik...
                  .....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X