Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niet iets vinden wat vergelijkbaar was. Afgelopen maandag heb ik borst getraind, en sindsdien heb ik last van mijn schouder;

Ik denk dat ik mijn armen verkeerd heb gehouden bij bankdrukken. Vandaag is rug aan de beurt, alleen zit er dus nu een stekende pijn in mijn schouder die opkomt als ik mijn arm omhoog doe. Is het nu verstandiger om niet te sporten, of op zeg 80%?

Bedankt alvast

wacht liever een paar dagen, en kijk of de pijn de komende dagen minder wordt/verdwijnt.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Wat Dyno zegt..

En geloof me, ga je naar een dokter, dan zal ie hetzelfde zeggen. Rust Rust Rust en goed naar je lichaam luisteren, bij pijn niks doen.

Comment

Voorste schouderkop misschien wat teveel belast door een verkeerde beweging? Stang te hoog op je borst laten zaken of gewoon domweg pech.. iig wat hierboven wordt gezegd: rust even een paar dagen, houdt je arm wel in beweging maar geen zware belastingen. Als het dan over een paar dagen nog steeds aanhoud, ga je even langs huisarts/fysio.
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Okay, thanks, dan laat ik het wel even een paar dagen rusten! Misschien zaterdag of zondag weer.

Comment

Inderdaad even rust nemen. Heb je met bankdrukken wel je ellebogen iets naar voren gehouden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X