Hulp nodig bij mijn training !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig bij mijn training !

Hallo ,

Ik ben 15 jaar oud , een half jaar tot 7 maanden geleden ben ik begonnen met hardlopen . Ik woog toen 91 (!) kilo , ik was 1,80 meter ongeveer.
    Nu 6-7 maanden later weeg ik 76 kilo en ik ben nu 1.85 meter .
    Mijn probleem is echter dat ik nu een platte buik heb , maar ik heb nog steeds een beetje mannenborsten . Ik wil graag gespierd worden en ben daarom ook bezig met krachttraining thuis ( sportschool mag ik nog niet ) . Mijn buikspieren begin je al te zien , nu heb ik echter op het forum hier gelezen dat je als je gespierd wil worden niet te veel cardio moet doen , maar ik wil dat restantje ''borsten'' graag weg hebben . Hoe moet ik dat doen ?
    Ik heb nog een probleem , maar dat is meer mijn eigen schuld , maar misschien weten jullie een oplossing : Ik ben nu dus een half jaar bezig , maar ik ben nogal snel te veel met iets bezig . Als ik nu 1 dag niet hardloop of voetbal voel ik me zelf waardeloos en dik . De dokter zegt dat ik moet rusten omdat ik te veel sport omdat ik ook in de groei zit . Maar dit kan ik nu eenmaal niet . Ook als ik uitga en ik drink alcohol voel ik me dag erna vreselijk , zo gaat dat hetzelfde als ik bv uit eten ga .

Ik hoop dat iemand van jullie een oplossing heeft , en misschien een goede motivatie om het 2de probleem op te lossen . Ik zal ook best een schema willen met training .

Mvg

Goed dat je al zoveel kwijt bent.

maar de hamvraag. Wat eet je allemaal?

Comment

Dit eet ik

Ontbijt : 1 boterham en een stuk fruit en een glaasje melk
      Rond 11 uur als ik pauze heb : sultana koekjes en 2 boterhammen met vleeswaren en cola light .
      Middag eten rond 1 uur : 2 boterhammen met vleeswaren en melk of limonade
      Rond 3 uur : een rijstewafel of een stuk fruit en iets van light drinken
      Avondeten ; gewoon iets van groenten met vlees of vis en soms macaroni enz . gewoon 1 bord vol met wat te drinken ( light )
      Rond 8 uur : een stuk fruit met water .

Mvg

Comment

Iemand ?

Comment

je eet niet goed. Lees de voedingstickys om daar eerst eens verandering in te brengen.

Comment

Sorry hoor maar wat is dat ?

Comment

Originally posted by AFCA020 View Post
              Sorry hoor maar wat is dat ?
              dit en dit

Het eerste is uitleg over voeding en het 2de is hoe je een voedingsschema maakt.
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Klink misschien dom , maar eet ik teveel of te weinig ?

Comment

te weinig goede producten, te veel rotzooi.
                  Lees die links die Axel je gaf, daar kan je veel van leren.

Comment

Gasten hij is 15, dat is gewoon goed wat die eet alleen er mag van mij nog wel wat boterhammetjes bij!

Met uitgaan kan je kiezen tussen 2 dingen,
                    1. Scheit hebben aan alles en iedereen die zich bemoeid met wat jij drinkt.
                    2. Gewoon doen waar je trek in hebt, en de volgende dag omschakelen.

Doe waar je zin in hebt, maar let een beetje op je eten en de hoeveelheid die je drinkt.
                    Als jij elke dag wilt voetballen of hardlopen, dan moet dat gewoon kunnen.

Als je vragen hebt, stuur een pm of post je vragen ff in een rijtje die je nog hebt.
                    Make it count!
                    Always look on the bright side of life...

Comment

Wat doe je aan cardio?
                      Ik hoor ook van veel mensen dat je niet al te lange cardio moet doen omdat dit je spieren zou aantasten. Misschien is HIIT cardio een oplossing? Direct na je krachttraining?
                      Correct me if i'm wrong!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X