Weegschaal kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weegschaal kiezen

Hallo Leden,

Ik wil een nieuwe weegschaal gaan kopen.
    Weet iemand een goede weegschaal voor een betaalbare prijs die jullie zelf gebruiken of waar je goede verhalen over heb gehoord.
    Extra functies zoals BMI enzo is leuk maar hoeft niet persee.

Ik heb heel toevallig net een weegschaal gekocht bij de blokker, een Soehnle Body control F3 voor €39,95. Deze heeft ook een vet% functie en lichaamsvocht%. De goedkoopste die ze daar hadden was €12,50 maar die zag er wel erg crappy uit en was ook analoog. De duurste was ook een Soehnle, die was €49,95 en had behalve de opties van de mijne ook een spier% optie.
    "Waar een wil is, is een weg"

Comment

Originally posted by MisterDutch View Post
      Ik heb heel toevallig net een weegschaal gekocht bij de blokker, een Soehnle Body control F3 voor €39,95. Deze heeft ook een vet% functie en lichaamsvocht%. De goedkoopste die ze daar hadden was €12,50 maar die zag er wel erg crappy uit en was ook analoog. De duurste was ook een Soehnle, die was €49,95 en had behalve de opties van de mijne ook een spier% optie.
      Is de gewichtsmeting ook een beetje te vergelijken met eerder weegschalen die jij gebruikte of heb je dat nog niet geprobeerd?

Comment

Ik heb de laatste tijd geen andere weegschalen gebruikt. Ik kan de precisie van deze nieuwe weegschaal dus niet vergelijken met die van andere weegschalen. Wel lijkt hij me erg betrouwbaar, de uitkomsten voor gewicht en vetpercentage zijn bij meerdere metingen iedere keer hetzelfde, dus hij lijkt niet te schommelen in dit opzicht.
        "Waar een wil is, is een weg"

Comment

Ik zou niet te veel geld uitgeven aan een weegschaal. Als hij na 5x achter elkaar wegen hetzelfde gewicht aangeeft is ie prima als je het mij vraagd. Allemaal die extra shit zoals vetpercentage berekenen en dergelijke heb je vrij weinig aan, aangezien dat gewoon bagger is bij een weegschaal.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

analoge is wel altijd heel betrouwbaar he, dat niet vergeten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X