Wat heb je Bereikt? Hoe? Toekomst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heb je Bereikt? Hoe? Toekomst?

Hallo BNers,

Ik ben benieuwd naar een aantal dingen van jullie om een beetje op de hoogte te blijven van wat algemene dingen. En om te vergelijken wat jij hebt bereikt vergeleken met andere

- Wat heb je bereikt in je periode van trainen?

- Hoe heb je dit bereikt (geheime wapen)? Dit kan een motivatie van iets of iemand zijn, iets qua voeding of supplementen?

- Wat zijn je doelen voor de toekomst?

Ik ben vast niet degene die het ziekst veranderd is maar ik zal beginnen:

- 15 kilo aangekomen in zn 1 jaar trainen.
    - Door niet snel tevreden te zijn met jezelf en elke keer weer door pushen tot je nieuwe doelen. en de pindakaas niet te vergeten!
    - Model gespierd zijn.
    What you put in you get out.

Ik ben me beter gaan voelen door te gaan trainen. Dat is wel het belangrijkste wat ik bereikt heb.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ik ben me beter gaan voelen door te gaan trainen. Dat is wel het belangrijkste wat ik bereikt heb.

Hier sluit ik me bij aan!!
      Ben wel pas 7/8 weken bezig en rustig aan het opbouwen maar het gaat lekker.
      Ben nu 8KG kwijt en 2.5cm omvang.
      Mijn doel is om nog wat vet kwijt te raken en wat spieren erbij
      http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Ik ben nu sinds semptember 2011 goed aan het trainen met scema etc.
        Ik ben 10 kilo lichter, van broekmaat 34 naar 30/29 gegaan en zichtbaar minder dik gister voor het eerst een halve marathon gerend en klaar voor de wedstrijd op 3 juni
        Allemaal voordelen
        BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Toen ik begon met krachttraining in april 2010 denk tot augustus 2011 16kg aangekomen. (van 62kg naar 78kg). Ik weeg nu rond de 75-76kg en weer wat droger dan toen (geen idee van bf%), maar sinds augustus 2011 doe ik niet meer aan bodybuilding, maar vooral conditie training en zo af en toe een krachtweekje, omdat ik geen spiermassa wil verliezen, maar wel vet nu mijn gewicht afneemt.

Hoe ik dit heb bereikt: Veel motivatie filmpjes kijken, ontdekken waarom ik dit wilde en weten waarom ik dit wilde.

Wat het mij heeft opgeleverd: Een geweldig gevoel, een gevoel dat vraagt naar meer en na elke training weer terugkomt. Moe, maar voldaan. Weten dat ik enigszins bewust met mijn lichaam bezig ben door proberen te juiste voeding te kiezen en gezond te leven en dat houdt me gaande..

Qua doelen voor de toekomst weet ik nog niet, als ik weer terugkom bij bb zou ik graag mijn natuurlijke max willen proberen te bereiken, waar dat ligt moet nog maar blijken. Anders zou ik 85-90kg op 10% bf bij 1.77m zeker prima vinden.
          Last edited by Iron Mind; 08-05-2012, 10:13.
          "Straight outta gym"

Comment

Zoals de meesten wel weten, ik ben in zo'n 2 en een half jaar 55 kilo kwijt geraakt.
            En ik mag niet klagen oven mijn los vel, alhoewel ik het toch wel wat hebt.
            Ik heb er toch wel wat spiertjes aan overgehouden. Is niet bijzonder veel maar toch,
            we zijn nog niet klaar.
            keep the focus going!

Comment

Ik heb niet echt iets bereikt.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Denk dat 1 foto meer zegt dan duizend woorden dus hier de before en after pic.

begon op een gewicht van iets meer dan 40kg met een lengte van 1.79.
                eerste foto was rond de 50kg met dezelfde lengte.
                tweede foto is rond de 74/75kg en weeg nu kilootje of 80-81 maar heb even geen foto van mijn gewicht nu.

tijd dat ik bezig ben zie aanmeld datum
                Attached Files
                Calisthenics / Street workout

Comment

1 jaar training:

Mei 2011: 78kg @ 17% BF
                  December 2011: 90,5kg @ 20% BF
                  In deze periode teveel gegeten, maar was heel blij om te zien dat ook ik kon aankomen in spiermassa.

Nu: 82,5kg @ 12,5-13% BF
                  Doelstelling om goede abs te hebben, welke ik al 15 jaar niet gezien heb Zie ze lichtjes nu.

Dus 12,5 kilo erbij en weer 8 kilo eraf. In totaal ongeveer 8,5kg vvm gegaind. Kan beter, maar heb genoeg beginnersfouten gemaakt.

Doelstelling is weer bulken na de zomer en niet meer over de 13-14% heen te gaan qua BF. Uiteindelijk wil ik op ongeveer 95-100kg uitkomen op 10-12% BF.

Ben 1m95 overigens.
                  Train hard or go hormone

Comment

Ziet er goed uit ijsblok
                    keep the focus going!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      Denk dat 1 foto meer zegt dan duizend woorden dus hier de before en after pic.

begon op een gewicht van iets meer dan 40kg met een lengte van 1.79.
                      eerste foto was rond de 50kg met dezelfde lengte.
                      tweede foto is rond de 74/75kg en weeg nu kilootje of 80-81 maar heb even geen foto van mijn gewicht nu.

tijd dat ik bezig ben zie aanmeld datum
                      Netjes maat!
                      Train hard or go hormone

Comment

Vanaf aug. 2010 tot ongeveer mei 2011....20 kilo kwijt, vooral door veel (cardio) sport.
                        Nu sinds een paar maanden bezig met BB en inmiddels wat spiermassa gekweekt maar........nog lang niet klaar. Ik wil nog zoveel meer!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                          Ziet er goed uit ijsblok
                          Originally posted by Toph View Post
                          Netjes maat!
                          danku jongens.

oowhja had nog niet alles beantwoord wat de TS vroeg.
                          hoe ik dit bereikt heb, heb eigenlijk altijd split schema gevolgd, altijd geluisterd naar mensen die langer in de sport zitten dan ik, vaak mee trainen met zulk soort jongens en jou eigen conclusie eruit trekken en mee nemen naar je eigen trainingen.

toekomst doelen naar 90kg en dan misschien keertje wedstrijdje mee te draaien, droom is altijd al om in een fitness blaadje te komen en misschien zelfs cover maar dat zal denk altijd een droom blijven.

motivatie haal ik uit filmpjes en vroeger zeiden ze altijd dat ik nooit groot en sterk kon worden en dat ik beter kon gaan hardlopen want daar was mijn lichaam voor gemaakt, dit tegendeel bewijs ik graag dat als je er maar juist voor gaat alles haalbaar is wat je wilt doen.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            toekomst doelen naar 90kg en dan misschien keertje wedstrijdje mee te draaien, droom is altijd al om in een fitness blaadje te komen en misschien zelfs cover maar dat zal denk altijd een droom blijven.
                            Geweldig, ik zie het al voor me: foto van before... en dan ... after!!! Kan zo op de cover! Ik vind het echt een super prestatie.

Mijn eigen doelen zijn wat algemener, ik train al zolang in zoveel verschillende sporten, ik wil gewoon gezond blijven en mezelf goed voelen.

Voor de korte termijn heb ik nog wel een doel: minder buikspek als de bikini weer aan kan. Ik wil mijn buikspieren zien. Is meer ambiteus dan haalbaar vrees ik, want ik heb "zonnig standweer" besteld voor volgende week .

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Bijna poezie dit. Kan niet anders dan me hierbij aansluiten. En leuke bijkomstigheid is dat mensen eerder sorry zeggen als ze op stap tegen je aan botsen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X