Ik kan voor 125 euro 115kg aan gewichten + barbell stang krijgen is dit een beetje een goede deal of is dit veel te veel ??
Goede Deal ??
Collapse
X
-
Als je thuis wil gaan beginnen zou ik voor 50mm gaan, 30mm vind ik niet lekker vasthouden en als je echt zware gewichten gaat verplaatsen kan de stang het niet meer aan.
50mm is niet stuk te krijgen en gaat voor je hele leven mee.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostAls je thuis wil gaan beginnen zou ik voor 50mm gaan, 30mm vind ik niet lekker vasthouden en als je echt zware gewichten gaat verplaatsen kan de stang het niet meer aan.
50mm is niet stuk te krijgen en gaat voor je hele leven mee.
maar daar gaat het hier niet om, ik betaal hier eigenlijk 1euro per kg, is dat een beetje reeel ?If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostIk heb het altijd lekker gevonden met 30mm, geen problemen mee.
maar daar gaat het hier niet om, ik betaal hier eigenlijk 1euro per kg, is dat een beetje reeel ?Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostIk heb het altijd lekker gevonden met 30mm, geen problemen mee.
maar daar gaat het hier niet om, ik betaal hier eigenlijk 1euro per kg, is dat een beetje reeel ?
€1,00 per kilo is gewoon een goede prijs!
Normaal betaal je rond de €2,00 dus..
Comment
-
Ik zou het niet doen. Als voorbeeld: Ik heb 50mm. schijven met rubber bekleed ook voor 1 euro de kg gekocht, gewoon een kwestie van zoeken (zoveel moest ik ook weer niet zoeken).In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ik ga het denk wel doen, ik vind wel goede deal, ze zijn namelijk gewoon als nieuw ze zijn opgeschuurd en weer geverfd dus dat is wel flexIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostIk ga het denk wel doen, ik vind wel goede deal, ze zijn namelijk gewoon als nieuw ze zijn opgeschuurd en weer geverfd dus dat is wel flexsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
zou gaan voor 50mm omdat dat een duurzame keuze is waar je veel langer plezier van gaat hebben. Ik zou deze deal laten varen en verder kijken (zoals adonis en meerdere je al verteld hebben).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by kojak View PostWaarom open je dit topic als je het toch al wilt kopen en alle negatieve antwoorden wilt goedpraten?If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postzou gaan voor 50mm omdat dat een duurzame keuze is waar je veel langer plezier van gaat hebben. Ik zou deze deal laten varen en verder kijken (zoals adonis en meerdere je al verteld hebben).If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostOmdat ik wou weten of de prijs een beetje goed was, als mensen hier vonden dat het te duur is zou ik het niet halensq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
Kanaal: Algemene database
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
2 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse