's morgens trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 's morgens trainen

Hoi

Ik ben net nieuw hier en fitness nog niet zo heel lang maar ben wel van plan om het erg intensief te gaan doen met een voedingsschema enz.
    Ik heb nu dus een vraagje, 's avonds is het altijd erg druk bij ons in de sportschool en kun je niet rustig je oefeningen doen zonder dat je moet wachten tot er een bankje vrij is daarom ga ik nu in de ochtend.

Zit er een verschil in als je 's morgens of 's avonds traint? ( Ik ga meestal van 10:30 - 12:00).

groetjess

Welkom !

Wanneer je graag traint is voor iedereen verschillend.
    Zelf train ik ook altijd in de ochtend. Net zoals jij omdat het dan rustiger is, maar ook omdat ik een ochtendmens ben en me dan gewoon het beste voel.

Bovendien neem ik het goede gevoel van de training mee de dag in.

Maar ik denk niet dat het verder wat uitmaakt.
    Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Bedankt voor je reactie! Ik heb wel het gevoel dat ik smorgens minder kracht heb maar dat kan ook aan mij liggen. Hoop dat het verder niet veel uitmaakt

Comment

als je niet vooruitgaat moet je mischien een andere trainingschema make

Comment

trainingschema maken*

Comment

't Maakt in principe niet veel uit, je moet maar kijken wat jou het beste ligt in je planning. Zelf train ik 's ochtends of in de middag, de laatste keer dat ik in de avond trainde was vorig jaar, waarschijnlijk in hoge tijdsnood ofzo.. :')

Buiten dat het veel rustiger is en ik meer concentratie heb (minder praatjes, minder afleiding) ligt het buitengewoon lekkerder in m'n planning met school maar ook voeding.

Comment

Ik moet ook wel eens 's ochtends trainen ivm weinig tijd omdat dat die dag dan beter uitkomt. Vind het elke keer maar niks eigenlijk. Heb dan gewoon stukken minder energie omdat ik aan enkel een stevig ontbijt niet echt genoeg heb. Als ik gewoon om 18u train en al een halve dag heb gegeten train ik veel fijner.

Maarja, ieder zijn ding. Als ik binnenkort thuis de boel klaar heb ga ik misschien wat vaker 's ochtends wat doen.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

In de avond pak ik meer dan in de ochtend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X