pinksteren sportschool open?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pinksteren sportschool open?

Is er iemand die een degelijke sportschool in nederland kent, die op 1ste pinksterdag (volgende week zondag, 27 mei 2012), open heeft?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

fpa amersfoort van 10-14 uur. schijnt een goede gym te zijn en 365 dagen per jaar open

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
      fpa amersfoort van 10-14 uur. schijnt een goede gym te zijn en 365 dagen per jaar open
      zeker lekkere gym, je hebt er genoeg om je dinge te doen en lekker hardcore. Het is een gym/boksschool. Ben der geweest met beaudien in een sportschoolruil

Comment

Gym ziet er goed uit. Enigste nadeel is dat het (van deur tot deur) 2:15 uur reizen is. Maar wat moet, dat moet.

Ik hoop echter dat er een gym dichterbij op die dag open heeft
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

almere 24/7 gym elke dag open van het hele jaar 24/7
          zeer goede gym

Comment

waar woon je?
            misschien handig te vermelden!

die van mij in Assen is gewoon open.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sportsworld in Amsterdam

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                Is er iemand die een degelijke sportschool in nederland kent, die op 1ste pinksterdag (volgende week zondag, 27 mei 2012), open heeft?
                Forzafit Health Center - Fitness centrum - sportschool - Openingstijden

Forzafit eerste pinksterdag geopend van 09:00 tot 17:00 uur
                Tweede pinksterdag geopend van 08:00 tot 17:00 uur

Hoe het daar is weet ik niet maar je kan wel een gratis dag pas aanvragen en het is lekker dichtbij ergens in Den Haag.
                Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Woon in den haag.

De gym moet minimaal in bezit zijn van:
                  een Squat rek/kooi (smith is geen optie). bankdruk rek. Stang om op te trekken. Een barbell met gewichten.

Comment

Ik moet zeggen dat ik het wel hardcore vind als je 2,5 uur gaat reizen voor je workout! Zeker ivm je strakke UD2 schema?

Succes!
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by stealthy View Post
                      Forzafit Health Center - Fitness centrum - sportschool - Openingstijden

Forzafit eerste pinksterdag geopend van 09:00 tot 17:00 uur
                      Tweede pinksterdag geopend van 08:00 tot 17:00 uur

Hoe het daar is weet ik niet maar je kan wel een gratis dag pas aanvragen en het is lekker dichtbij ergens in Den Haag.
                      even op de website gekeken. Ze hebben enkel wat machines en vrijwel geen losse gewichten. Heel veel cardio apparaten. typische health club. Toch bedankt voor het meezoeken.

Comment

Sport&Fitness 24/7 1dag je trial is 5euro ofso ?

Comment

even op de website gekeken. Ze hebben enkel wat machines en vrijwel geen losse gewichten. Heel veel cardio apparaten. typische health club. Toch bedankt voor het meezoeken.
                          ik zal eens kijken of de sportschool waar ik ga open is.
                          edit: is zo'n 2 uur rijden
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                            almere 24/7 gym elke dag open van het hele jaar 24/7
                            zeer goede gym
                            Deze is een uur en 50 minuten van deur tot deur (en de gym ziet er verder ook goed uit). Is er een squat rek/power cage, bankdruk banken en dergelijke aanwezig?

Comment

Deze is een uur en 50 minuten van deur tot deur (en de gym ziet er verder ook goed uit). Is er een squat rek/power cage, bankdruk banken en dergelijke aanwezig?
                              alles.
                              1 van de grootste in NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X