pinksteren sportschool open?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Ik moet zeggen dat ik het wel hardcore vind als je 2,5 uur gaat reizen voor je workout! Zeker ivm je strakke UD2 schema?

Succes!
    De beste optie tot nu toe lijkt me de sport en fitness almere. 1 uur en 50 minuten van deur tot deur. (anderhalf uur langer als normaal). Ik weet dat inferno hier in de buurt traint, maybe heeft zijn gym ook wel open. dat zou helemaal top zijn

ik kan ervoor kiezen om nu een week geen ud2 te doen (maar bijv mijn ub/lb schema), en dan volgende week weer ud2 (of een dag extra op onderhoud eten, en alles 1 dag laten verschuiven).maar ik heb een extra reden.

Een aardige member (die niet zeer actief is op het forum), stelde mij de vraag hoe hij zijn probleem kon oplossen met trainen volgende week zondag en ud2. Toen kwam ik erachter dat ik volgende week hetzelfde probleem heb haha. Dus ik zoek voor mezelf maar ook voor deze andere member een eventuele oplossing. Eventueel dat we dan volgende week zondag zelfs samen de power workout kunnen doen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      De beste optie tot nu toe lijkt me de sport en fitness almere. 1 uur en 50 minuten van deur tot deur. (anderhalf uur langer als normaal). Ik weet dat inferno hier in de buurt traint, maybe heeft zijn gym ook wel open. dat zou helemaal top zijn

ik kan ervoor kiezen om nu een week geen ud2 te doen (maar bijv mijn ub/lb schema), en dan volgende week weer ud2 (of een dag extra op onderhoud eten, en alles 1 dag laten verschuiven).maar ik heb een extra reden.

Een aardige member (die niet zeer actief is op het forum), stelde mij de vraag hoe hij zijn probleem kon oplossen met trainen volgende week zondag en ud2. Toen kwam ik erachter dat ik volgende week hetzelfde probleem heb haha. Dus ik zoek voor mezelf maar ook voor deze andere member een eventuele oplossing. Eventueel dat we dan volgende week zondag zelfs samen de power workout kunnen doen.
      Bij sportsworld heb je ook alles wat je zoekt dat is dichterbij .

Comment

Originally posted by citral View Post
        Bij sportsworld heb je ook alles wat je zoekt dat is dichterbij .
        Het scheelt uiteindelijk 20 min van deur tot deur met sport en fitness almere.
        Op de website van sportsworld amsterdam zie ik nergens foto's met een powercage, bankdrukken, etc. wel zie ik veel machines en cardio apparaten.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zal eens kijken of use-it (in urmond) dan open is. Mocht je toevallig nog eens naar je roots willen op pinksteren, dan is het toch nog maar een kwartiertje extra rijden.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Kneets Gym (cederstraat, zijstraat van de fahrenheitstraat) voldoet aan al jouw eisen. Misschien kan je ze even bellen of mailen en vragen of ze open zijn die dag.
            [email protected] en 070 363 14 67

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Het scheelt uiteindelijk 20 min van deur tot deur met sport en fitness almere.
              Op de website van sportsworld amsterdam zie ik nergens foto's met een powercage, bankdrukken, etc. wel zie ik veel machines en cardio apparaten.
              Ik heb der een half jaar gewerkt dus ik weet precies wat er aanwezig is

Comment

Originally posted by SDGooner View Post
                Kneets Gym (cederstraat, zijstraat van de fahrenheitstraat) voldoet aan al jouw eisen. Misschien kan je ze even bellen of mailen en vragen of ze open zijn die dag.
                [email protected] en 070 363 14 67
                heb uiteraard Kneets gym en oasis in den haag (beide goede sportscholen, die voldoen aan mijn eisen), al gebeld. Beiden zijn gesloten op deze dag.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                  Ik zal eens kijken of use-it (in urmond) dan open is. Mocht je toevallig nog eens naar je roots willen op pinksteren, dan is het toch nog maar een kwartiertje extra rijden.
                  Ik ga woensdag/donderdag naar limburg toe. Dan vrijdag terug ivm bijbaan in weekend. dus denk niet dat ik dan zondag weer terug ga naar limburg. Maar als ik een keer in limburg ben, moeten we zeker een keer bij use-it gaan trainen.

Comment

Ik heb precies hetzelfde. Mijn sportschool is ook dicht!!
                    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Originally posted by citral View Post
                      Ik heb der een half jaar gewerkt dus ik weet precies wat er aanwezig is
                      Ok, thnx voor de info. is dus ook een optie.

Comment

the fitness club Noord. (Rotterdam)
                        zondag open van 09:00 tot 15:00

gratis naar binnen en alles wat je nodig hebt.

laat maar weten,
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

leiderdorp(naast leiden)
                          roterdam of blijdorp

The Fitnessclub in Rotterdam en Leiderdorp , sportief de voordeligste.

train zelf leiderdorp kooi is er bankdruk bank altijd! en dumbela tot 30 kg.

Comment

Is het écht zo belangrijk om die pinksterdag mee te pakken? Of wil je gewoon eens bij een andere sportschool kijken..
                            Ken je niemand die een home gym heeft?

Hier is de sportschool ook weer dicht, maar ik begin een beetje futloos te raken. Ondanks ik nog met veel plezier train. Ik denk dat ik noodgedwongen toch maar een rustweek dan ga inplannen:P. Heb ik nog nooit gedaan, en ik train nu al een maand of 7..

Comment

Dyno werkt met een strak schema en als je sportschool dan niet open is moet je iets anders verzinnen.
                              Anders komt zijn training en voeding niet meer overeen.

Als ik met een strak schema zoals dyno zou werken zou ik ook geen workout willen missen!
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                                the fitness club Noord. (Rotterdam)
                                zondag open van 09:00 tot 15:00

gratis naar binnen en alles wat je nodig hebt.

laat maar weten,
                                PERFECT, thnx mvos. precies wat ik nodig heb.

Maar wat bedoel je met gratis naar binnen? Moet ik zeggen dat ik een "proefles" wil?

Is dit trouwens de site?
                                The Fitnessclub in Rotterdam en Leiderdorp , sportief de voordeligste.

train jij zondag ook?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X