Tatto laten zetten?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tatto laten zetten?

Wat als je een tattoo wil laten zetten op je bovenarm, is dat wel goed als je traint? want je vel gaat zo uitmekaar enzo tog en die korsten? iemand ervaring?
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Heb er op allebei mijn schouderkoppen één en die zijn nog prima. Niet raar geworden ofzo in de loop der jaren.
    Heb ook een band om mijn bovenarm maar die staat er pas een jaar of 4 op gok ik.
    Ook niks aan veranderd. Snap wel wat je bedoeld maar denk dat het heel extreem moet zijn dan hoor.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat betreft korsten daar heb je maar een week last van ofzo.
      Tattoo mag ff niet nat worden en misschien is het handig ff niet te trainen op dat moment.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

leverd geen problemen

Comment

hahaha pffff thks ok dan opluchting, ik dacht alsje gaat trainen dan gaatie weer open ofzo of dan rektie uit, ik wil graag een ooievaar en heb geen zin dat ik na een tijdje ineenkeer een olifant heb ofzo snapje! trainde je ook al toen je hem liet zetten?
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Hahaha, een ooievaar? Laat ook meteen een driewieler en een vissekom tattoeren, kan jou het schelen!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 16 2004,19:09)]Hahaha, een ooievaar? Laat ook meteen een driewieler en een vissekom tattoeren, kan jou het schelen!    
              hmmmmm nou je het zegt? een ooievaar op een driewieler met een 80cctje in een vissenkom? wel apart of niet?

Comment

Kan me ff niet voorstellen hoe een tattoo van een ooievaar eruit moet zien (als een ooievaar duhhh...) heb je een plaatje?
                Het is wel apart in ieder geval
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

denk eens aan 'haags zwaantje' red
                  Who's the Chef

Comment

Zoiets maar ik wil dan een ooievaar beetje zoals die strip ooievaar hier afgebeeld met een sjaal in zen bek en het liefst zen middelvinger omhoog die uit een gat komt net als die hond hieronder!

Comment

O ok die 1e en 3e vind ik wel leuk.... maar ik ben niet zo'n voetbal maffert en ga der zeker geen tattoos van zetten
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

zo zo een supporter van den haag, zo een tiental - vijftien jaren geleden was ik ook een grote voetbalfan , zeg maar hooligan- casuel , van de east - side (Club brugge in Belgie, heel bekend bij supporters van den haag) .. Ik heb bij wijze van spreken heel de wereld afgereisd wat betreft voetbal , heb 5 keer de cup final gezien in engeland, wat natuurlijk een spektakel is , ben over een paar jaar hier nog eens de sfeer gaan opsnuiven tijdens het ek met de match duitsland - engeland .

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Dec. 17 2004,10:34)]zo zo een supporter van den haag, zo een tiental - vijftien jaren geleden was ik ook een grote voetbalfan , zeg maar hooligan- casuel , van de east - side (Club brugge in Belgie, heel bekend bij supporters van den haag) .. Ik heb bij wijze van spreken heel de wereld afgereisd wat betreft voetbal , heb 5 keer de cup final gezien in engeland, wat natuurlijk een spektakel is , ben over een paar jaar hier nog eens de sfeer gaan opsnuiven tijdens het ek met de match duitsland - engeland .

Grtz
                          Kicke, ik ben van de zomer naar Polen geweest voor de voetbal (en de vrouwen) Legia Warschau zijn we vrienden mee was echt super.

Volgend jaar ga ik naar een wedstrijd van Brugge met een paar gasten ik heb al wat info gevraagd aan een paar Vlaamse gasten, en we willen volgend jaar echt een kijkje nemen, heb ook (via msn) contact met supporters van Brugge en heb ze ook een keer ontmoet toen ze naar Den Haag kwamen.

Ik ben supporter in Hargt en nieruh, Groen/geel bloed ook wel te verstaan!

Brugge Den Haag

Comment

vette tatoos man!!!

Ik ben ook ADO fan al zou ik zelf niet zo snel zon tatoo laten zetten... Misschien moet je die vraag stellen aan de tatoeageboer. Die weten daar veel vanaf!

succes T
                            185 cm
                            100 kilo +/-
                            17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
                            Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Ttje @ Dec. 17 2004,13:13)]vette tatoos man!!!

Ik ben ook ADO fan al zou ik zelf niet zo snel zon tatoo laten zetten... Misschien moet je die vraag stellen aan de tatoeageboer. Die weten daar veel vanaf!

succes T
                              Ja ga ik ook doen, maar was nieuwsgierig of er mensen ervaring mee hadden. Waar woon je dan? Den Haag neem ik aan? Ga je wel is wedstrijden? Waar train je?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X