Spiertrillingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiertrillingen

Beste Mensen,

Ik train al 9 jaar 4 a 5 x in de week.
    Soms zijn de trainingen een periode automatisme en soms heb je er weer maanden veel zin in etc.
    Van af Januari ben ik weer veel aan het varieren met voeding en mijn trainings schemas.
    Laatste 5 weke ben ik met Super setjes begonnen. Zoals Bench press met direct daarna flyes.

Nu heb ik de laatste tijd in rust, spiertrillingen van bijvoorbeeld mijn borst of kuit, bovenbenen. het doet geen pijn.

Is dit erg? overtraind? te weining rust? of herstel ik dan juist? of heeft het met afval stoffen te maken of het nieuwe soort traine?
    Zo regelmatig als de laatste tijd heb ik het nooit gehad in al die jaren.

Mvg, Tom.

Niet zo zorgen maken.. gewoon kijken naar het resultaat.. als het geen zeer doet.. lijkt het me niet ernstig.. ik heb het zelf ook wel eens.. lijkt gewoon beetje vermoeid.. kan zijn te weinig kcals.. maar hoeft niet..

Kijk naar het resultaat.. dan weet je het.. kijk wat je lijf doet.. aankomen.. afvallen.. gaat vp omhoog of naar beneden..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Tom1988 View Post
      Beste Mensen,
      Zoals Bench press met direct daarna flyes.

Nu heb ik de laatste tijd in rust, spiertrillingen van bijvoorbeeld mijn borst of kuit, bovenbenen. het doet geen pijn.
      Als je bp doet en daarna direct verder gaat met flyes denk ik dat je dan gewoon (te)veel beroep op je spieren doet in een te korte tijd waardoor ze gaan trillen. Geen idee of het kwaad kan maar het lijkt me niet ideaal. Misschien toch maar eventjes rust tussendoor? Ben benieuwd wat de rest hier van denkt.
      Last edited by Buurman_Ed; 21-05-2012, 19:04.
      Nothing is over until you stop trying!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X