Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik sta iedere dag om 7:30 op en ga vaak rond 0:00 slapen. Toch heb ik heel veel moeite om te slapen. Ik kan juichen als ik een goede 5:30 uurtjes slaap krijg
Heeft meestal met ontspanning of beter gezegd een gebrek daaraan te maken.
In dat geval zou alles wat je helpt te ontspannen kunnen helpen, simpele oefeningetjes, Reiki, yoga, wat dan ook.
Potje sex of desnoods op de handmatige bediening klaarkomen wil ook nog wel eens helpen...
Eet en train je trouwens ook erg regelmatig?
Zwaar eten vlak voordat je naar bed gaat kan je slaap negatief beïnvloeden, maar in de avond helemaal niets meer eten kan dat net zo goed. Is uiteraard een beetje persoonsgebonden maar dat zijn een paar mogelijke oorzaken.
Ik train en eet idd heel erg regelmatig. Verder is mijn laatste maaltijd een shake met vetten om zo mijn vetverbranding omhoog te gooien tijdens mijn slaap. Hier zitten zo'n 175 cal. in.
"Potje sex of desnoods op de handmatige bediening" werkte eerst veel beter dan nu. Laten we zeggen dat ik niet zo makkelijk verzadigd ben
Ter aanvulling: alles wat caffeine, zoals bijv. koffie, bevat is ook uit den boze en ja, als je leven niet op orde is, kan slapen ook heel moeilijk zijn. Schrijf voor jezelf eens op wat je doet, drinkt en eet op een dag. Wellicht dat je zo de oorzaak kunt vinden.
Overigens vind ik de oplossingen van Shanasse méér dan uitstekend...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Vandaar dat ik ook ben gestopt met lipotrex boosters en lipotrex 2. Nu is voor mij een dosering Animal Cuts om 18:00 het laatste supplement dat cafeïne bevat.
Ik zou inderdaad niet overdag gaan slapen, verstoort heel de nachtrust..
Ik heb zelf wel eens van die natuurlijk inslapers gebruikt, te koop bij de drogist.Volgens mij heten ze goede nachtrust..
Die dingen werkte echt goed.Ik dacht ook dat er een aminozuur te koop was dat de nachtrust zou verbeteren..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Ik heb dat probleem nou ook, heel vervelend! Ik gebruik zelf sinds kort L-Tryptofaan, dit is een natuurlijk aminozuur die de aanmaak van serotonine stimuleert, wat de slaap bevorderd.
Je kan het bij een vitaminestore halen in de vorm van druppels of capsules. Het is ook verkrijgbaar van M Double You, L-Trypto 500, voor 60 capsules betaal je 23.50.
Ik heb ook gehoord dat L-Tryptofaan in bananen zit, maar dat weet ik niet zeker.
Ik hoop dat je hier wat aan heb, bij mij werkt het iig goed.
Bij stress zou ik valeriaan proberen. Het is homeopatisch, gewoon te koop bij de drogist.
Zelf heb ik met vlagen last van slecht inslapen. Ik lig dan 1-2 uur wakker in bed. Ga dan meestal nog wat eten en probeer niet aan allelei dingen te denken en te ontspannen. Gelukkig val ik altijd nog wel in slaap.
Als het echt langer duurt dan een paar weken zou ik wel naar je huisarts gaan.
Ik zou die fatburner om 18:00 ook weg laten... ik had zelf een slechte nachtrust als ik na 15:00 nog een stacker nam.
En gaba schijnt goed te werken en ghb natuurlijk alleen is het dan meer coma dan slaap
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment