Slapeloosheid

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je kan gaba proberen, is een natuurlijk gh , glutamine voor het slapen gaan helpt ook, ik ben ook een slechte slaper en nu ik glutamine neem kan ik precies veel beter slapen

Grtz
    stil growing

Comment

Melatonine kan ook goed helpen.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (SFYNX @ Dec. 18 2004,15:01)]Melatonine kan ook goed helpen.
        En wat is melatonine ?

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (red @ Dec. 18 2004,10:36)]en ghb natuurlijk alleen is het dan meer coma dan slaap
          Een maatje van me slaapt helemaal niet beter met ghb, hij neemt een eetlepel en valt dan wel na een half uur in slaap maar is halverwege de nacht weer wakker. Ook is hij `s morgens niet uitgerust..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heb zelf met in slaap vallen geen probleem, heel de nacht doorslapen wel..
            Ben meestal wel een keer of 5 wakker helaas.
            Gaat al wel beter en heeft vrijwel zeker met mijn kuur te maken.

Greets...

Comment

The Nightwalkers onder ons hebben in ieder geval genoeg om uit te proberen. Ik moet echt een goede nachtrust hebben. Rust voor een bb'er is tenslotte onontbeerlijk!

By the way wat is gaba?

Aquiles

Comment

das apen poep

Who's the Chef

Comment

Zolang het werkt.....

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 18 2004,15:40)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (SFYNX @ Dec. 18 2004,15:01)]Melatonine kan ook goed helpen.
                    En wat is melatonine ?
                    Melatonine is een slaaphormoon dat 's nachts door de pijnappelklier wordt gemaakt. Naarmate we ouder worden maken we steeds minder melatonine. Dit kan vooral bij ouderen slapeloosheid veroorzaken. Melatonine suppletie kan gebruikt worden om slapeloosheid te voorkomen, maar kan ook (zelfs bij goede slapers) de kwaliteit van de slaap sterk verbeteren. Melatonine is echter niet alleen maar een natuurlijk slaapmiddel, maar ook een zeer krachtige anti-oxidant. Het beschermt ons tegen ###### en vertraagt het verouderingsproces. Van de kosten hoef je ook niet wakker te liggen: de zorgverzekeraar vergoedt in de meeste gevallen de kosten.

Zelf heb ik nooit eerder geprobeert. Heeft er iemand wel ervaring mee?

Aquiles

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 18 2004,16:17)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (red @ Dec. 18 2004,10:36)]en ghb natuurlijk alleen is het dan meer coma dan slaap
                      Een maatje van me slaapt helemaal niet beter met ghb, hij neemt een eetlepel en valt dan wel na een half uur in slaap maar is halverwege de nacht weer wakker. Ook is hij `s morgens niet uitgerust..

Greets...
                      Tijdens deze slaap maak je wel meer gh aan vandaar dar bbers het gebruiken.. je valt namelijk gelijk in de diepste slaap waarin je ook gh aanmaakt en herstelt van je training
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Er zijn inderdaad 1001 middeltjes die je kunt proberen en ik zeg zeker niet dat ze (allemaal) slecht zouden zijn of dat je het nooit moet doen.
                        Denk echter wél dat je er veel meer aan hebt om te onderzoeken wat de oorzaak is van je slapeloosheid en te proberen het, als het ook maar even kan, zonder dit soort middeltjes op te lossen...
                        Stel dat je al voldoende hebt aan wat ontspanningsoefeningen, dan lijkt me dat een betere, gezondere en meer duurzame oplossing dan wat voor pilletje of poedertje dan ook.
                        Zou die zelf iig pas proberen als ik alle andere optie's uitgeprobeerd had. (En die niet hielpen uiteraard )

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (red @ Dec. 18 2004,17:09)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 18 2004,16:17)]
                          Originally posted by [b

Greets...
                          Tijdens deze slaap maak je wel meer gh aan vandaar dar bbers het gebruiken.. je valt namelijk gelijk in de diepste slaap waarin je ook gh aanmaakt en herstelt van je training
                          Oké duidelijk maar hoe zit dat nu met dat slapen verder, heb ook wel eens gehoord dat iemand de hele nacht door zou slapen en uitgerust wakker zou worden. Bij die gozer klopt dat niet. Als hij het overdag neemt slaapt hij ook maar wordt hij verre van fit ( erg duf ) wakker.

Greets...

Comment

Die korte slaap die je dan hebt gehad volstaat om verder gewoon te functioneren dus het is ideaal om ff tussen de middag een uurtje te pitten (of iets langer als je te veel op heb) maar als je het sávonds neemt word je dus midden in de nacht wakker en als je dan niet door kan slapen heb je een probleem of je zult weer een dosis moeten nemen of proberen gewoon verder te slapen... maar nog een dosis nemen lijkt me ook niet de oplossing omdat je dan weer door je wekker slaapt... Ik zou het dus nemen als je echt niet kan slapen en al een tijdje wakker ligt of zoals ik al zei als je tussen de middag een uurtje wil pitten...

Als je onregelmatig werkt werkt het ook goed... hoewel er geen schadelijke bijwerkingen zijn zou ik er toch geen gewoonte van maken
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Wil het zelf helemaal niet maar vroeg het me af.
                              Die jongen wordt niet fit wakker. Zou het haast zelf een keer proberen om te kijken wat het doet.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Achilles @ Dec. 17 2004,22:50)]Ik sta iedere dag om 7:30 op en ga vaak rond 0:00 slapen.
                                Ik zie net in een ander topic dat je om 02:00 achter je computer zat...  
                                Vind je het gek dat je niet kan slapen, dat werkt beter als je gewoon in bed ligt hoor!    

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X