Spijtig maar helaas.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spijtig maar helaas.

binnekort zal ik waarschijlijk zonder pc zitte.m'n zusje gaat namelijk op kot in Antwerpen waar ze les geeft en deze pc is van haar.dus zal ik binnekort zonder pc zitte dus spijtig genoeg ook zonder bodynet en jullie.
    voor effe wat te slijme dit was (is) mijn belangrijkste informatiebron same met verschillende tijdschriften.
    ik heb hier echt veel van bijgeleerd.waar ik het meest las was in het onderwerp voeding.
    ben daarom ook niet zoveel te zien omdat m'n zus de pc de hele tijd nodig heeft en druk leve.
    heb trouwes nog nieuws voor jullie.
    mijn droom is altijd al geweest van model te worde voor in sportboeken zoals kledingsmerken liefst van platinum, powerhouse end....
    wel ben nu sinds kort aan een modellecursus begonne in hasselt.echt professioneel met catwolk,dressman,model en alles er-op-en eraan.zal wel zegge voor degene die geintresseert zijn.als je een bodybuilding loophouding hebt (meer een trotse stoere loop) is het zwaar en moeilijk voor de katwolk.daar moet je dus net het tegenovergestelde lopen.los met een losse rug en soepel.
    voor de gene die mijn uiterlijk niet kenne.heb een paar keer geprobeerd van een paar foto's door te sture maar steeds mislukt.wel de lesgever zegt dat ik echt de look het van jawel hoor David Becham.

wel vele groetjes en hopelijk is m'n zusje nog niet snel weg.
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Succes Bro...

Ken je geen 2de handse pc ergens aanschaffen ?

Comment

succes met je modelcarreire en hopelijk kan je veel fotoshoots doen, Ben je dan een belg als je in hasselt lessen volgt,of een nederlander die altijd de grens over komt.Ik volg ook in Hasselt les (syntrax) maar dat is van de vlaamse trainersschool (bloso) maar kan misschien zijn dat jij ook in dat gebouw zit, wordt namelijk alles gegeven

Grtz
      stil growing

Comment

hey, spijtig dat je weg bent!

Een tweedehands pctje om te internetten hoeft niet duur te zijn, je kunt namelijk met de meest simpele pc internetten.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

jammer dat je weg gaat hier, en indd een 2de handse aan schaffen

ik wil toch wel graag je foto's zien , als je op beckham lijkt

heel veel sucses met je modelcarierre en misschien dat we je nog tegen komen in een of ander blad.

groetjes corina
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Succes kerel!
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Succes ook met zoeken naar een 2e hands pc
              en leuk dat je zoveel aan de site hebt gehad..

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Kan je niet bij een vriend op zijn pc af en toe hier een kijkje nemen? Of op school/werk?
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

m'n broer gaat waarscheinlijk een 2de hands pc kope maar wanneer weet hij nog niet.inderdaad snipke ik ben een belg.
                  een belg die geen friet lust maar verzot is op kaas
                  dus de redding is nabij.waar ik les krijg is in een zaal crutzenhof.als ik m'n 1ste fotoshoot gedaan heb (normaal eind januarie) zal ik nog maar eens proberen te posten.

Comment

nu ik die tekst zo lees.....van je mr.muscle gaan ik denken dat ik die belgen grappen maar is serrieus moet gaan nemen

Comment

spijtig om te horen kerel maar hoop dat het je goed afgaat suc 6
                      Who's the Chef

Comment

wat voor grappen bedoel je xeno

Comment

Teveel om op te noemen

Comment

Noem er eens een paar dan....

Comment

zijn er hier trouwes nog meer belgen aanwezig ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X