Lekker begonnen 2005:(

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lekker begonnen 2005:(

Op nieuwjaar feliciteer ik met me dronken kop me nicht en denk til haar wel ff op, ga ik zo op me bek en ga ik door me rug heen net ff naar de dokter geweest moest fototjes laten maken in ziekenhuis gelukkig niks ernstigs maar loop ongeveer 2 weken met die pijn die ik nu heb, en moet me 8 weken rustig houwen dus geen trainen, ik baal als een stekker
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

#### das balen bro net nu je je voeding op de rails had.
    Nu ja nu is rust belangrijker en over 8 weken weer rammen..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

dat is zker een slecht begin. Word een ongeluk jaar voor je bro
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

whaa das kloten man wat was de reden??
        zij te zwaar jij teslap of gewoon pure pech??
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dino21 @ Jan. 03 2005,13:55)]dat is zker een slecht begin. Word een ongeluk jaar voor je bro
          hahaha heb ik ook al aangedacht ik hoop het niet. ik was net zo goed bezig en begon eindelijk alles beetje op een rijtje te zetten
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (been @ Jan. 03 2005,14:13)]whaa das kloten man wat was de reden??
            zij te zwaar jij teslap of gewoon pure pech??
            pure pech, ze weeg niks maar had een beetje teveel gedronken denk dat dat ook goed meegeholpen heeft dat ik me evenwicht nie kon bewaren

Comment

Da's klote Marco! Denk eraan: van de drank afblijven de komende tijd!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Jep.....geen drank meer tot 2006

Comment

Zeker balen. Maar 8 weken helemaal niks doen? Ā 

Ik heb ook de nodige (kleine) blessures gehad, maar heb altijd doorgetrained. Tuurlijk moet je oppassen, en zal je veel oefeningen niet kunnen doen, maar je kan toch kijken wat je wel kan doen? Bijv. preacher curls voor biceps, fly's met je voeten op een bankje, enz.

Je moet zeker rustig aan doen en niks forceren, maar 8 weken lang helemaal niet trainen lijkt me overdreven. Beter iets (licht) doen dan niks imo.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

beterschap ermee
                    ik zit ook met mijn rug maar ik train gewoon andere dingen, waar ik mijn rug niet te veel mee belast.

groetjes corina
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

van de drank af blijven, weetje hoe moeilijk dat is vooral in de weekende

ennehm daar hebben jullie gelijk in, maar ik heb nu echt superveel pijn eg vaag, maarja me huisarts zeg dat ik dat nog wel 2 weken blijf houwen, dan ga ik echt niet trainen denkik want ik weet zeker (mijn kennende) dat ik het dan ga forseren dan denk ik ag joh het ken wel enz.

Comment

Beterschap man !

Grtz..
                        Alias Homer Simpson ...

Comment

Drank maakt meer kapot dan je lief is...
                          Beterschap!

Comment

even off-topic @ miss S waar is cur? heb hem al een poosje niet op het forum gezien.

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hij heeft gewoon even geen zin Harold, geen zorgen verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X