Hallo mijn naam is Pascal. Ik ben sinds 3 weken begonnen met krachttraining.
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 176
Gewicht: 60 kilo
Vet: geen grammetje!
In het verleden vond ik mijn tengere lichaam nooit een probleem, maar de laatste tijd begin ik het toch wel lastig te vinden. Ik wil graag rond de 70+ wegen, uiteraard weet ik dat dat een aantal jaar zal gaan duren.
Ik heb nu nog 2 maanden vakantie en fitness 4x per week. Als de vakantie afgelopen is wil ik 3x per week aanhouden.
Maandag:
Borst
Rug
Triceps
Dinsdag:
Bovenbenen/billen
Kuiten
Biceps
Woensdag:
Rust
Donderdag:
Borst
Rug
Triceps
Vrijdag:
Bovenbenen/billen
Kuiten
Biceps
Buikspieren doe ik afwisselend erbij.
Ik wil dus weten of dit een goed schema is of niet. Qua voeding eet ik dagelijks brood, kwark, brinta, ei en een goede warme maaltijd zoals rijst, vlees aardappelen, groente... Het liefst gebruik ik geen shakes of wat dan ook. Gewoon puur natuur!
Graag ik hoor ik jullie meningen!
Gr
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 176
Gewicht: 60 kilo
Vet: geen grammetje!
In het verleden vond ik mijn tengere lichaam nooit een probleem, maar de laatste tijd begin ik het toch wel lastig te vinden. Ik wil graag rond de 70+ wegen, uiteraard weet ik dat dat een aantal jaar zal gaan duren.
Ik heb nu nog 2 maanden vakantie en fitness 4x per week. Als de vakantie afgelopen is wil ik 3x per week aanhouden.
Maandag:
Borst
Rug
Triceps
Dinsdag:
Bovenbenen/billen
Kuiten
Biceps
Woensdag:
Rust
Donderdag:
Borst
Rug
Triceps
Vrijdag:
Bovenbenen/billen
Kuiten
Biceps
Buikspieren doe ik afwisselend erbij.
Ik wil dus weten of dit een goed schema is of niet. Qua voeding eet ik dagelijks brood, kwark, brinta, ei en een goede warme maaltijd zoals rijst, vlees aardappelen, groente... Het liefst gebruik ik geen shakes of wat dan ook. Gewoon puur natuur!
Graag ik hoor ik jullie meningen!
Gr
Comment